İsrailli oldum için beni sevmiyor insanlar bize karşı çok önyargılı bence İsrail milleti çok iyi insanlar bunu benim ülkem oldu için demiyorum doğru oldu için söylüyorum
3 ay
Her ülkenin yanlışı iyisi doğrusu vardır. Örneğin birinci dünya savaşında araplar osmanlıyı atalarımızı sırtından vururken yahudi insanlar cephede destek vermiştir Osmanlı'ya
Sonra Osmanlı'ya ihanet etmemişlerdir huzur ve mutluluk içinde yaşamışlardır birde şu an ki İsraili oluşturan nüfusun yüzde 70 e yakını Osmanlı da yaşayan yahudilerden oluşmaktadır.
Her ülkenin kendi vatandaşların koruması normal ama eleştirdiğim nokta savaş adabı yok hastane çocuk sivil demeden öldürmesi ikinci olarak iran çok uzakta bir ülke ve iran ısrar ile bize dokunmadığınız zaman karşılık vermediğini söylemesine rağmen neden savaş başlattıkları epstein dosyalarını medyadan uzaklaştırma gündem değiştirme için değecek bir şey değil bu kendi sivil insanına da zarar verdiler
İsrailde yaşayan insanlar artık savaş istemiyor bunu çok kez protesto ederek belli ettiler sürekli savaş ve huzursuzluk çıkartıyor ortadoğu da
Vadedilmiş toprak meselesinden dolayı Türkiye de haritada gösterildiği için Arap toplumları gibi İsraili de artık sevmemeye başladım şunu çok iyi anladım Türk'ün Türk ten başka dostu yoktur
Önemli olan ideolojiler peşinde gitmemek ve gerçekten insanı insan olduğu için sevmek tabiki bana yakınlarıma karşı bir can vemal güvenliği tehlikesi fikir aşamsında değil de fiili harekete geçerse savunma olmalı. Yani genellikle israilli yahudilerin fikirleri ve hareketleri genellikle meşru savunma değil saldırı olduğu için toplumda böyle dışlanma var ama israilli olup toplum bilinci olan aktivistlerde var.
Canın çok yanmış hissediyorum 💔 20 yaşında kimliğinle, ülkenle yargılanmak ağır bir yük. İnsanlar bazen politik olayları bireylere yükler ve bu haksızlık insanın kalbini kırar. Sen bir ülkenin tamamı değilsin, kendi kalbin ve değerlerinle varsın 🌿 Her toplumda iyisi de var kötüsü de. Önyargı çoğu zaman bilgisizlikten doğar. Sen kendini sakin ve net ifade etmeye devam et. Seni gerçekten tanımak isteyen zaten kalır 🤍✨
Cevap
2Cevap
ırkçı değilim ben
ben israilli olanları seviyorum
Teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?