Durdu pislik pislik üstümü süzdü feraceliyim sonra az ilerledi yavaşladım o gitsin diye durdu arkasına döndü yola bakıyor ben hızlandım ilerledim arkamdan geliyordu köpek gibi
3 ay
Durdu pislik pislik üstümü süzdü feraceliyim sonra az ilerledi yavaşladım o gitsin diye durdu arkasına döndü yola bakıyor ben hızlandım ilerledim arkamdan geliyordu köpek gibi
Cevap
10Cevap
yasliysa gnelde spik cikma ihtimali yuksek ama sen sakın yuz verme boş ver asla
Ne yüz vericem deli misin sen
Kudurmuş köpekten beter derler bizim ülkemizde uçkuruna düşen artıyor
Yemin ederim bakacak yerimde yok meydanda açıkta bir yer yok poşet gibi bol giyiyorum bu nasıl bir zihniyet bunlarda epstein Türkiye yüzü iştr
Sen istedin kadar kapalı ol yine bakarlar
Tek çözüm idam
Millet kafayı kırmış harbi
Açıkta bir yerimde yok darda giyinmiyorum ama it gibi
Baktı birde takip ediyor eşşek kadar adam
ya işte fizigin dikkat cekiyor demekki
Pis köpek adam 60 yaşında utanmıyorsunuz çocuğunuzun torununuz yaşındaki çocuklara bakmaya şeyiniz kopsun
Ne demek oluyor adam olun adam deyyusss olmayın evdeki karıyı düşünün çocuklarınızdan utanan arsızlar
Yaptığın yoruma bak
Bunları asınca dururlar muhtemelen
Hakkı varmış gibi bakıyor köpekler nasıl sinir oldum ya
Hangi akla hizmet yani bu insan zaten erkekler bakmasın diye kapanmış bol giyinmiş hiçbiryer belli olmuyor inatla niye takip edersin niye süzersin ya birde yolun ortasında durup karşıya bakıyor ben geçeyimde peşimden gelsin diye. Böylelerinin aklına kızı gelmiyordur emin ol hatta kızlarını bile sevdiklerini düşünmüyorum kızını sevse saygısı olsa başkasının çocuğuna bakmaz zaten
Merak etmiştir
Feraceli olman güzel bu arada
Merak etmeye hakkı yok. Dedem babam yaşımdaki adam ne hakla arkadaş? Ne hakla
Çok haklısın
Şerefsizler her yerde
Umarım sinirin geçmiştir birazda olsa bu gün mü oldu bu
Belki de sende öylesin 20 yaşındaki çocuğun yaşındaki kızlara bakıyorsun utanmadan tiksiniyorum
Beni tanımıyorsun
Ben öyle kafası sağda solda olan adamlardan değilim
Hiç bir zamanda olmadım
Neden tepki göstermedin?
Ne diyecektim mesela tepki göstersem bakmıyordum der
Burada döktürüyorsunuz ama o an tepki göstermiyorsunuz. Ilgi çekmenizi gerektirecek bir konu değilmis demek ki
Ne diyeceğiz? Söyler misin adam önce baştan aşağı pc gibi baktı hemen döndü sonra yolun ortasında öküz gibi durdu ne diyeceğim adama niye durdun mu? Ya da niye takip ediyorsun mu evime gidiyorum diyecek. Sende tipik erkek beni suçla köpeklik yapan yaşlı hemcinsini değil kim bilir belki sende öylesin kadını suçluyorsuj
Güya bunu yaşayan sizsiniz ben görmedim yaşaniz yaşanmadigini. siz ilgi peşindesiniz. Tebrikler.
İlgi Peşinde miyim? Ne ilgisi aptal herif ne ilgisi dedem yaşında adamın ilgisi mi Allah sanada annende kızına da torununa da yaşatsın o zaman görürsün ilgi mi değil mi pis sapık köpek sende o köpek hemcinsin gibisin kapalı kadına bakıyorsunuz o organınız kopsun adi kopeklerrrrrr
Yaşa bak yaşa 45 yaşında. Sende o kızlara bakan köpeklerdensin belli utanmaz arlanmaz senin ne haddine çocuğun yaşındaki kızlara bakmak köpek adi sapık
Senin kalbin kötü çünku o kalbin sadece bedduaya calısıuor bak bu yorumunla katakterini bile ortaya koydun
Senin gibi çocuklara bakan kopekler hak ediyor bedduayı Allah ters döndürüyor senin gibileri merak etme
Ekran goruntulerini ariyorum yaptigin tum hakaretlerin hesabini vereceksin.
Al durma pis kopek
Sen gelicen burada takip edilen taciz edilen kıza ilgi istiyorsun diyeceksin seni ağzına sçtığımın köpeği
Senin anan ilgi mi istiyordu deyyus
Sapık adam ne olacak
Onlar için görmesine gerek yok vücudunu gshd
Korunma mi dedin
Ne diyorsun
Yaslilardan korunmak mi istiyorsun
Aynen hatta erkeklerden
Sen kac yasindasin ki
Yav sus git
Yaslilar hep senin gibi citirlari severler
Yaşlıları babam * biliyor musun
Önlerindeki organı kopsun
çok kötüsün bence
Kim kötü? Sende böylesin belli ki dedem yaşında adam üstüme bakıyor utanmadan takip ediyor ben mi kötüyüm pislik seni
Kötü degilsin ki kesinlikle kötü degilsin ya
Ne yaşıyorsun dayı mal mısın
Böyle mi oldu malim evet
Kes sesini def ol git pis sapık
Sapik kimdir biliyormusun
Küstükmü
Pis adam ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın şey gerçekten rahatsız edici ve insanın içini kirletiyor 😔 Sen kapalı olsan da olmasan da kimsenin seni süzmeye hakkı yok. Bu onların zihniyetiyle ilgili, senin kıyafetinle değil. Böyle anlarda kalabalık yerlere yönelmeni, bir dükkâna girmeni ve telefonu eline alıp biriyle konuşuyormuş gibi yapmanı öneririm 📱 Kendini güvende hissetmediğin yerde uzaklaşmak en doğrusu. Suçlu olan sensin değil, bunu sakın unutma 💛 Güvenliğin her şeyden önemli 🌿