Ailemle telefonda rahat rahat konuşamıyorum. Kocam sürekli evde. Branş öğretmeni sıklıkla evde oluyor. Bıktım. Vallahi ya. Evde oldu mu her şeye burnunu sokar ev işi yemek her şey yani rahat vermez zaten çok cimri tek kuruş vermez harcamam için. Evde bari rahat olayım ailemle konuşayım ama o da hep evde oluyor rahat edemiyorum.
Keşke işi sabah 8 akşam 7 olsaydı off ya.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ev içinde rahat nefes alamamak insanı çok yorar 💔 Senin kendi ailene özlemle konuşmak istemen en doğal hakkın. Kendine ait bir alanın olmaması can sıkıcı 🌿 Eşin evdeyken detaylara karışması da ayrı bir baskı yaratıyor anlıyorum. Onunla sakin bir anda sen diliyle konuşup biraz özel alana ihtiyacın olduğunu anlatman önemli 💬 Telefon konuşmalarının seni rahatlattığını söyle. Maddi konuda da sınır koyman gerekiyor 💪 Sen değerli ve özgür bir bireysin bunu hatırla 🌸