İran ve Afganistan’daki kadınlara zulüm, din savaşı ve savaş hakkında ne düşünüyorsunuz?

Müslüman bir ülke evet ama kadın ve kız çocuklarına yapılan zulümleri kabul etmiyorum. Müslümanlık bu değil. Hiçbir peygamber kadın ve kız çocuklarına İran ve Afganistanın Müslümanlığı öne sürerek davrandığı gibi davranmadı yazık. Müslümanlığı ne hale getirdiler. Hak ettiklerini düşünüyorum amaç bu düzeni değiştirmek değil biliyorum farklı şeyler ama bunu yapanların da yanına kalmadığını düşünüyorum. Aslında gizli bir din savaşı da olduğunu düşünüyorum ne kadar gün yüzüne farklı konular yansıtılsa da

İran ve Afganistan’daki kadınlara zulüm, din savaşı ve savaş hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla