Yaşlılarada kısıtlama getirmek gerektirmiyormu?

Yaşlılara otobüs bedava diye bakkala bile gitmek için otobüse biniyorlar ama ben sabah iş saatinde otobüse binemiyorum otobüs tıklım tıklım ama otobüsün %70'i yaşlılarla dolu ve ben binemiyorum bindiğim zamanda benden yer istiyorlar sen gençsin enerjiksin diyorlar oysaki ben hayattan yorulmuşum onlar benden daha enerjik görünüyorlar ellerinde alışveriş poşetleriyle doluydu hatta bir teyze yılbaşı alışverişi yapmış ve benden yer istiyordu
Yaşlılarada kısıtlama getirmek gerektirmiyormu?
Cevapla