Abimi bu kadar özlemek normal mi, siz de kardeşinizi gidince böyle deli gibi özlüyor musunuz?

Abim yanımdayken hep böyle birbirimizi yiyoruz. Özellikle ben çok sinirlendiririm mesela onu ama öyle ufak tefek. Ama abim Alanya'da çalışıyor, oraya gittiği zaman hani bu 4-5 ay boyunca hatta bazen 7-8 ay gelmediği bile oluyor, çok özlüyorum onu; özlemek bir yana mesela her gelmesinde de parfümünü bırakır hep böyle, onu koklarım mesela gittiği gün böyle birkaç gün yatağında yatarım hani kokusunu duymak için. Abim orada otelde müdür mesela beni çağırdı yanına işte gel falan diye. Ama tabii beni burada daha eğitimim bitmediği için gitmedim, acaba kırılmış mıdır falan diye böyle düşünüyorum şimdi bilmiyorum, çok hassas düşünüyorum ama onu çok özlüyorum. Hatta dün gitti böyle hiç sabaha kadar uyuyamadım. Mesela huyu vardır abim şimdi böyle sırt kaşıtmayı çok sever. Hatta uyurken böyle böyle özellikle sürekli gel falanlar, hep söylenirim diyorum sana diyorum keşke hep burada olsa da 7/24 istediğini yapsam, çok ayrı bir boyut ya çok düşkünüz birbirimize biz. Hatta benim de küçük kardeşim var bir tane benden küçük o da aynı şekilde sizde de böyle mi

Abimi bu kadar özlemek normal mi, siz de kardeşinizi gidince böyle deli gibi özlüyor musunuz?
Cevapla