Kardeşinden uzaklaşmak istemek üzücü bir şey mi?

Arkadaşlar ben 19 yaşındayım kardeşim 18 iki kız kardeşiz ve aramızda çok az yaş farkı var ama anlaşamıyoruz ben çok anaç bi insanım ona ablası gibi olması gerektiği gibi her zaman yanında oluyorum ama o çok farklı her şeye kızan sinirlenen kindar biri bu durumdan çok sıkıldım uzaklaşmak istiyorum mesafeli davranmak istiyorum kendim için ama ablalık yüreğim de çok üzülüyor sonuçta benim canım kanım ama gerçekten 9 yaşındaki kız kardeşimle daha mutlu hissediyorum yardımınıza ihtiyacım var.

Kardeşinden uzaklaşmak istemek üzücü bir şey mi?
Cevapla