Kardeşini kaybetmek nasıl bir duygu yaşayan var mı? Çok üzülüyorum?


yıllarca aynı odada uyuduğun, aynı sofrada yemek yediğin, sabah okula beraber gittiğin, öpüp kokladığın üniversiteyi kazandığında evden ilk kez ayrılırken arkandan ağlayan, gurbette açtığı telefonlarla sizi yalnız bırakmayan can ciğerin, kavga ettiğin, sonra öpüp gönlünü aldığın kardeşininin bir gün bilinmeyen ve dönüşü olmayan yolculuğa çıkması.

ailenin toplandığı bayramların zehir olması, arife günlerinde ziyaret edilen mezarı, okunan iki satır dua, buruk geçen bayram ziyaretleri, ondan geriye kalan eşyalar, sınıf arkadaşlarını görürken içinize dolan hüzün.

evlat acısının ne olduğunu anne babanın yüzünden, telefondaki ses tonundan, sokakta gördüğü çocuklara bakışından anlamak.

kısacası onun aklınızdan bir an bile çıkmaması
Kardeşini kaybetmek nasıl bir duygu yaşayan var mı? Çok üzülüyorum?
Cevapla