Bir yakınını kaybetmenin acısı?

Kendimi şanslı hissettiğim bir şey; bu yaşıma kadar kaybettiğim en yakın üç insan var, 102 yaşlarında ölen büyükannem, ve iki komşumuz.

Bunlar dışında ölüm acısı yaşamadım, bunu yaşayanları anlayamayam ve ben hayal bile etmekte zorlanıyorum bu acıyı...
Bir yakınını kaybetmenin acısı?
Cevapla