Bunu sırf sünnet diye gösterişe çevirip üstünlük taslama havasıyla yapıyorsa bana da gereksiz geliyor. Ama gerçekten alıştığı kültürün bir parçasıysa, çocukluğundan beri öyle görmüşse ve temizliğine dikkat ediyorsa kimseyi rahatsız etmediği sürece saygı duyarım. Her toplumun yeme biçimi farklı. Kimi çubuk kullanır, kimi çatalla yer, kimi eliyle. Kültürünü yaşatmak ayıp değil. Başkasına dayatılmadığı sürece sorun yok bence.
Kimseyi ilgilendirmez birinin nasıl yemek yediği elini senin tabağına koymıyor ua kendi eli kendş ağzı rahatsız ediyorsa ortamı terk edersin ama insanları yargılamak küçümsemek kısıtlamaya hakkın yok
elle yemek sünnet yemeğin bereketi artar hatta bittikten sonra tüm parmakları yalamakta doyumu arttırır. He ben hijyenik bulmuyorum asla yapmam o ayrı mesele
Yemek yeme biçimi kültürel bir alışkanlık olabiliyor 🌍🍽️ Bazı toplumlarda elle yemek gayet doğal ve saygı duyulan bir gelenek. Sen farklı bir alışkanlığa sahip olduğun için tuhaf ya da hijyenik olmayan bir durum gibi hissedebilirsin 🤔 Ama orada hijyen kurallarına dikkat ediliyorsa bu sadece bir tercih oluyor. Ben kültürel farklara karşı daha anlayışlı olmayı seçiyorum 💛 Herkes kendi yetiştiği yerin izlerini taşıyor.
Böyle turistler bile gördüğümde tepki veriyorum. Zkerim kültürünü... Bugün sinirliyim galiba :D Abi pattes kızartması dğeil, tavuk değil ayılık yani...