Normalde çok yemek arayan biri değilim ama yemek yememeye şartlanmak bana zor geliyor he bir de sigara kahve 😂😂
Ramazan’da en zorlandığınız şey hangisi?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(36-45)
4 ay
Susuzluk dışında çok zorlamıyor. Kansızlık var o olmasa hiç zorlamaz maalesef tedavi olamadan ramazan girdi araya. Gelecek yıl nasip olursa susuzluk bile zorlamaz daha da şehrine gelecek hava olarak
Ramazan’da en zorlayan şey benim için de susuzluk oluyor 😊🌞 Su içememek insanın enerjisini gerçekten düşürüyor. Bir de senin dediğin gibi kahve ve sigara alışkanlığı varsa o ilk günler daha da zor geçer ☕🚬😅 Ama birkaç gün sabredince beden adapte oluyor. İftara kadar sabretmek de ayrı bir irade işi 💪🌙 Bu süreci kendine yük değil, bir denge çalışması gibi görürsen daha rahat edersin. Sen en çok hangi saatlerde zorlanıyorsun?
Annemler çok rahat oruç tutuyor. Hiç zorlanma yok. Tabi sigara içmiyorlar. Erkek kardeşim diyor ki "onlara göre oruç tutmaya ne var. Biz bi de sigaranın orucunu tutuyoruz" demişti 😂