Hamileyim 6 aylık. Eşimle de 3 sene sevgililiğin ardından 2 senedir evliyiz.
Sevgiliyken ailelerle çok içli dışlı değildik ve çok mutluyduk. Evlenince daha gözüme bir şeyler batmaya başladı ama “kötü gelin, geçimsiz gelin, anlayışsız eş” olmayayım diye ses etmedim. Kendi planlarımızı hep iptal ediyorduk onların bir ihtiyaçları varken (ehliyetleri yok). Zamanla düzelir dedim, hâlâ kavrayamadılar evliliği dedim kendi kendime. Aynı evde yaşamasak da yakın oturuyoruz. Eşim benim için ve benim ailem için bir şey yapsa babası hemen surat asıyordu.
Ama ne zaman ki hamile olduğumu öğrendim işler tamamen değişti. Kasım ayında doktorda kontroldeydik, babası da işten eve gitmesi lazım, eşim işte değilken hep işe ya da eve götürüyor onu. Bir kere aradı “yağmur yağıyor ne zaman gelecen” dedi. Eşim de durumu anlattı. Çok fazla sıra beklemiştik o gün.
10 dakikada bir eşimi aramaya başladı. Hep “neredesiniz geliyor musunuz”. En sonunda eşime “yeter artık ya babana söyle aramasın ya da telefonu kapat” dedim sinirim zıpladı. Eşim bana “ne yapsın adam eve gitmek istiyor abartma” dedi. “Sinirlerim geriliyor” dedim, “O benim babam sen karışma ben sinirlenmiyorum” dedi. Yağmur altında falan da beklemiyor ayrıca, sadece iş yerinin bekleme yerinde duruyor. Yani sıcak ve kuru. Çok istese bir taksi tutup 10 dakikada evine ulaşır.
Neyse girdik çıktık biz doktordan onu da aldık, “nerede kaldınız bekleye bekleye ağaç oldum çok soğuk çok yağmur yağıyor” falan demeye başladı. Eşim de açıklama veriyor “doktor çok bekletti başka türlü böyle olmaz” falan.
Başka bir olayda kardeşiyle birlikte evin erzak alışverişini yapmaya gittik o mağzada normal şeyler de satılıyor yemek dışında , ben 30 euroluk bir şeye baktım ama yerine bıraktım. Eşim de aldı çantaya attı sen beğendiysen alırız diye. Kardeşi “yengeme 30 euroluk şey alırsan bana da almalısın” dedi. Erkek bir de.
Eşim de “o benim karım” dedi ve susturdu. Ama bunu söylemeye bile çekinmesi lazım çocuğun, 15 yaşında, bebek de değil.
Annesi bir şey yapmıyor, hatta oğluyla kocasını bizden uzak tutmaya çalışıyor ama nafile, laf arasında ağzından kaçırdı “baban bana karşı da böyleydi ben düzeltemedim hep onun ailesine uydurduk kendimizi, şimdi oğlu da onun gibi olsun istiyor. Elimde değil kızım kusura bakma” dedi.
Ben nasıl soğuturum eşimi onlardan? Bitmek tükenmek bilmiyor istekleri. Bunlar sadece iki örnek. Her konuda böyleler. Bebek doğunca daha da artacak bu durum. Maddi manevi çok destek bekliyorlar eşimden. Ben de ikinci plandayım.
Sevgiliyken ailelerle çok içli dışlı değildik ve çok mutluyduk. Evlenince daha gözüme bir şeyler batmaya başladı ama “kötü gelin, geçimsiz gelin, anlayışsız eş” olmayayım diye ses etmedim. Kendi planlarımızı hep iptal ediyorduk onların bir ihtiyaçları varken (ehliyetleri yok). Zamanla düzelir dedim, hâlâ kavrayamadılar evliliği dedim kendi kendime. Aynı evde yaşamasak da yakın oturuyoruz. Eşim benim için ve benim ailem için bir şey yapsa babası hemen surat asıyordu.
Ama ne zaman ki hamile olduğumu öğrendim işler tamamen değişti. Kasım ayında doktorda kontroldeydik, babası da işten eve gitmesi lazım, eşim işte değilken hep işe ya da eve götürüyor onu. Bir kere aradı “yağmur yağıyor ne zaman gelecen” dedi. Eşim de durumu anlattı. Çok fazla sıra beklemiştik o gün.
10 dakikada bir eşimi aramaya başladı. Hep “neredesiniz geliyor musunuz”. En sonunda eşime “yeter artık ya babana söyle aramasın ya da telefonu kapat” dedim sinirim zıpladı. Eşim bana “ne yapsın adam eve gitmek istiyor abartma” dedi. “Sinirlerim geriliyor” dedim, “O benim babam sen karışma ben sinirlenmiyorum” dedi. Yağmur altında falan da beklemiyor ayrıca, sadece iş yerinin bekleme yerinde duruyor. Yani sıcak ve kuru. Çok istese bir taksi tutup 10 dakikada evine ulaşır.
Neyse girdik çıktık biz doktordan onu da aldık, “nerede kaldınız bekleye bekleye ağaç oldum çok soğuk çok yağmur yağıyor” falan demeye başladı. Eşim de açıklama veriyor “doktor çok bekletti başka türlü böyle olmaz” falan.
Başka bir olayda kardeşiyle birlikte evin erzak alışverişini yapmaya gittik o mağzada normal şeyler de satılıyor yemek dışında , ben 30 euroluk bir şeye baktım ama yerine bıraktım. Eşim de aldı çantaya attı sen beğendiysen alırız diye. Kardeşi “yengeme 30 euroluk şey alırsan bana da almalısın” dedi. Erkek bir de.
Eşim de “o benim karım” dedi ve susturdu. Ama bunu söylemeye bile çekinmesi lazım çocuğun, 15 yaşında, bebek de değil.
Annesi bir şey yapmıyor, hatta oğluyla kocasını bizden uzak tutmaya çalışıyor ama nafile, laf arasında ağzından kaçırdı “baban bana karşı da böyleydi ben düzeltemedim hep onun ailesine uydurduk kendimizi, şimdi oğlu da onun gibi olsun istiyor. Elimde değil kızım kusura bakma” dedi.
Ben nasıl soğuturum eşimi onlardan? Bitmek tükenmek bilmiyor istekleri. Bunlar sadece iki örnek. Her konuda böyleler. Bebek doğunca daha da artacak bu durum. Maddi manevi çok destek bekliyorlar eşimden. Ben de ikinci plandayım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer