Evlilikte kayınvalide ve görümce baskısıyla yalnız hissedince ne yapmalı, nasıl başa çıkmalı?

Evliliğimde sorun yaşıyorum eşimin ablası bana hakaret içerikli imada bulundu ben de ne demek istiyorsun dedim cevap vermedi geçenlerde de Türk kahvesi yapmışlar ben de bana yapmayın dedim zaten yoktu biz üç kardeşe kadar var dedi orada da bir takıldım bugün de eşimi aramışlar iftara gelin diye ben de eşime gitmek istemediğimi söyledim eşim de annesine gelmek istemiyor sizi istemiyor demiş annesi de kızına anlatmış kızı da beni aradı beni konuşturmaya fırsat bırakmadan saydırdı al şimdi hep küs dedi cart diye telefonu suratıma kapattı babamın yanında kalmak istedim bu konuları anlattım eşim de vardı babam da orta yolu bul çocuk var ortada dedi evinize dedi gönderdi kendimi hiç kimsem yok gibi hissediyorum

Evlilikte kayınvalide ve görümce baskısıyla yalnız hissedince ne yapmalı, nasıl başa çıkmalı?
Cevapla