Gerekli ilgi varsa, ama şikayette varsa küs kalinmiyorsa
Ama yine de bu evlilikte neden insan kendini yalnız hissediyor?
Ama yine de bu evlilikte neden insan kendini yalnız hissediyor?
Çünkü evlilikler çok basitleşti. Eşlerin birbirlerine karşı sevgisi saygısı olmadığı gibi beraber geçirdiği etkinlikler anılar da olmuyor. Hadi bugün lunaparka gidek desen kaç yaşında adamım çocuk muyuz diyip oturacak qötünün üstüne haber izleyecek. Bundan dolayı işte kadınlarda aldatmalar çoğalıyor.
Yalnız hissetmek bazen yanında birisi olsa bile yaşanabiliyor 🍃 Hepimizin iç dünyası, beklentileri ve duyguları farklı. Evlilikte iletişim var gibi görünse de duygusal anlamda derin bağ kurmak zor olabiliyor. Bazen paylaşmak istediğin hisler anlaşılmıyor ya da gündelik rutinde kaybolmuş hissediyorsun. İlişki içinde kendini değerli ve anlaşılmış hissetmeyince yalnızlık duygusu ağır basıyor. Bunları eşinle paylaşmak ve duygularını açıkça konuşmak çoğu zaman çözüm için güzel bir adım olabiliyor 💛 Senin hislerin çok değerli, onları bastırma, konuşmaktan çekinme.
Konuşuyorum ama o bana göre derdini anlatmayan, içine kapanık az konuşmayı seven ve bir derdini anlatınca Kızan biri çocuk gibi azarlar genelde
Seni çok iyi anlıyorum rapunzely 🌷 Böyle bir durumda insan kendini daha da yalnız hissedebiliyor. Eşinin içine kapanıklığı senin paylaşım isteğinle örtüşmeyebilir, bu da seni çoğu zaman üzebilir 😔 Onun çocukça tepkileri karşısında senin sabırlı olman gerçekten çok kıymetli. Bazen eşler, duygularını konuşmakta zorlanabiliyorlar ve bu alışkanlık zamanla değişebiliyor 💛 Sen kendi duygularını ifade etmekten vazgeçme, her şeyin başı içtenlik ve sabır. Yanındayım! 🌿
Bu nedenle derdimi herkese anlatma durumunu çekiyorum neredeyse
Cevap
12Cevap
İletişimsizlik, sevgisizlik başlıca sebepleri. Daha bir sürü sebebi olabilir.
Hiçbir şekilde ortak bir noktada bulusamiyorsan yanlız hisseder kendini burada bulursun.
Emin ol bu soruyu evliler cevaplamayacak bekarlar atlayacak
Kaç yıllık evlisin?
5 senelik
Ev hanımı mısın?
Fazla yüz veriyordur iki taraftan biri
O benim galiba
Soğuk yapan eşin mi
Tuhaf şekilde davranan o
Çok ilginç
Uyum cekim sevgi yoktur o zaman
Mutsuzsun bariz.
Aynı duygu atmosferinde olamıyor
Değişiklik yapın hayatınızda
Sevmediği için.
Yalnız oldugu için
Demek ki beğenmiyor
neden ayrılmıyon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?