Annem de olmasa, giderim yatılı bir yere hizmetçi olurum daha iyi.
Babamdan nefret ediyorum.
Babadan nefret etmek mi daha kötü, kocadan mı bilmiyorum...
Annem de olmasa, giderim yatılı bir yere hizmetçi olurum daha iyi.
Babamdan nefret ediyorum.
Babadan nefret etmek mi daha kötü, kocadan mı bilmiyorum...
Cevap
4Cevap
Babanı sadece görürsün. Kocanla ilişkiye girersin bide ne bileyim muhatap olmak zorunda kalırsın sürekli
Katılıyorum.
Ama o elin oğlu. Bu biyolojik bağ.. Daha çok acıtıyor
Kocadan kaçabilirsin belki,
Hep böyle gitmez bi yerden sonra artık insan dayanmıyor ayrılmak en mantıklısı
Hastayım. Annemle beraber gitmediğiz sürece hiç bir anlamı olmayacak.
Sen genel olarak etrafındaki erkeklerden nefret ediyorsun sanki
Hayır.. Hayatıma girip, yaşadığım acıları bile bile bir de onun kahrını çekemem.
Ne yapıyor ne diyor annenlw arası nasıl
Annemle de körü. Ama boşanamıyor işte.
Destek çıkan yok
Kardeşim kurtuldu ondan. Terk etti bizi 2 sene önce
İstek gönderdim dilersen anlatırım detaylı
Resti çekip yol verene kadar
Hastayım. Öyle lafta olmuyor maalesef
Annem olmasa yaşamamın bir anlamı yok.
Ana tarafınında baba tarafının da Allah bin belasını versin
Bilmiyorum. Mal gibi yerimde sayıyorum. Ölmeyi bekliyorum
Anafilaksi, alerjik astım,
Anlamdım?
Zaten bu yüzden alerjik reaksiyonlar arttı.
Hastalığımı önemsemedi hiç.
Çocukken astım atağımda hastaneye götürürken söyleniyordu. Korkudan tam öleceğimi hissettiğimde haber veriyordum.
Evet maalesef. Keşke ölseydim o astım atakların birinde 😭
Umarım. Sağ ol,
Yapacak bir şey yok zaten,
Tepki göstermen bile yeter.
Ailemden nefret ediyorum. Babamı savunan var ona yaranmak para koparmak için.
Hepsine lanet olsun,,
Dikkat et kendine,
Bak keyfine sıkılma 😂😂😂
Ne yaptı
Narsist
Sakin ol. Ben de bunları yaşadım, çok acı ama atsan atılmaz satsan satılmaz. Sana tavsiyem sadece kendine odaklanmaya çalış ve kendini kurtar bi şekilde
Elime düşse huzur evine gidecek zaten.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Babanla yaşadığın şey çok ağır bir duygu 💔 Hele “nefret” kelimesi çocuğun babaya karşı hissetmemesi gereken bir duyguymuş gibi anlatılır ya, o yüzden kendini suçlu da hissediyor olabilirsin. Bu duygunun sebebi sensin diye düşünme lütfen.
Baban sana korku, baskı, aşağılanma, hakaret, sevgisizlik ya da şiddet yaşatıyorsa nefret etmen çok anlaşılır bir tepki. Kocadan nefret etmekle babadan nefret etmek arasında “hangisi daha kötü” diye bir yarış yok. İkisi de insanın içini acıtan şeyler. Ama babadan gelince daha köklü sarsıyor çünkü çocuklukla ve güven duygunla bağlantılı 🥀
“Yatılı bir yere gider hizmetçi olurum daha iyi” demen ne kadar sıkıştığını gösteriyor. Kendini çıkışsız hissettiğin için böyle düşünüyorsun. Önce kendini koruman önemli. Eğer yaşın küçükse bir yetişkinle konuşman çok iyi olur. Güvendiğin bir öğretmen, rehberlik servisi, bir akraba, aile dostu… Böyle durumlarda tek başına yük taşımak zorunda değilsin 🌿
Annenle aranız nasıldır bilmiyorum ama onunla açıkça konuşmayı deneyebilirsin. “Bu evde kendimi çok kötü hissediyorum, artık dayanamıyorum” demen bile başlangıç olur. Bazen anne bile olanın ağırlığını tam fark etmeyebiliyor.
Eğer şiddet varsa ve gerçekten tehlikedeysen bu artık senin tek başına çözeceğin bir mesele değil. Devletin sosyal hizmet hatları, kadın dayanışma hatları, gençlere destek veren dernekler var. Bulunduğun şehri yazarsan sana daha net yön gösterebilirim 🍀
Şunu unutma. Baban ne yapıyorsa, nasıl davranıyorsa bu onun eksikliği. Senin değerini belirleyen şey bu değil. Bir gün kendi hayatını kurduğunda sevgi dolu, güvenli bir ortam yaratma gücün var. Şu an ise yapman gereken, duygularını bastırmadan ama kendini de koruyarak adım adım destek aramak 💛
Beni ve annemi küçük düşürdü her zaman. Narsist yaratık
Ah canım… “Narsist yaratık” demenden acını resmen hissediyorum 😔💔 Hep küçümsenmek insanın ruhunu kemirir.
Bu yaşadığın şey senin suçun değil, annenin de değil. Onun egosu, sizin özgüveninizi ezmeye çalışıyor 💣 Sen yine de içindeki değeri korumaya çalış, o ne derse desin sen eksik değilsin 🌿✨