Eşimin ailemin aldığı eşyalara zarar vermesi normal mi, bu Ramazan özel yemek takımını çıkarayım mı?

Eşimin problemli bir karakteri var benim ailemin parasının geçtiği, hediye ettiği bulaşığım, eşyam ne varsa sürekli bir zarar verme telaşında. Bana diyor ki sen eşyalarına tapıyorsun, kullanmıyorsun falan filan. E ben 12 kişilik yemek takımlarını neden kullanayım ki misafirler geldikçe kullanırım dedim. Bir ara inadıma çöp tabağı bile yaptı, onları kullandı. Sonra vazgeçti. Sizce ben bu Ramazan'da bu yemek takımında mı ikimize yemek hazırlayayım. Yoksa günlük takımlarımı mı kullanayım. Bütün yaptığı hataları bir kenara bırakayım mı. Çok canımı yaktı çünkü Allah sorar elbet. Ama bana ve aileme öfke duydukça onların bana verdiği çeyiz olsun, hediyeler olsun hep onlara bir zarar verme, yok etme, kırıp dökme çabasındaydı.

Eşimin ailemin aldığı eşyalara zarar vermesi normal mi, bu Ramazan özel yemek takımını çıkarayım mı?
Cevapla