Evlendikten sonra eşimin ailesine yemeğe gittiğimizde buluştukları toplamak zorunda mıyım?

Alıştırmak istemem şahsen sonra her şeyi benden beklerler doğru değil mi? Benım evime gelince bana da kimse yardım etmeyecek çünkü
Evlendikten sonra eşimin ailesine yemeğe gittiğimizde buluştukları toplamak zorunda mıyım?
Cevapla