Beyler esiniz annenizi babanizi cagirmasina ne dersiniz?


cagiriyoruz mutlaka
böyle seyler ara ara olmali zaten
iki aile de , ister ayri ayri ister bir arada, agirlanmali
Tabi ki davet etsin ondan önce benim etmem gerek 😂
Hiç birşey demem
Niye ki esin senin anneni babani evinize çağracak
Cevap
8Cevap
evet çünkü eşimi mutlu etmiş olurum buda benim daha çok mutlu olmamı sağlar :)
Evet ederim, davet etmeye gerek bile yok istedikleri zaman gelebilirler
Etmem yemek yapmayı bilmiyorum nasıl misafir ağarlıcam djjdfjfj
Mükemmel aşçıyım
Sen çağırırsın o zaman 😁
Zaten eve gelen misafirler benim yemek yapmamı tercih ediyor
Tabiki edicem onlar artık benimde ailem
Tabikide onlarda benim ailem
Tabiki çağırırım esimin ailesi sonuçta
elbette bunu sık yapmayı dusunuyorum
Memnun olurum. Gelsinler. 😊
Evlendikten 1 ay sonra evet
Ayhh ederim tabi ki kız ayool
Her halde
Tabiki gelecekler
Tabiki
Hosuma gider.
e tabikiii
çok mutlu olurdum
Niye etmeyelim
ederim
tabi cagiririm
Ederim.
Ederim tabi
Çağırsın olur 😄
Elbette.
Ederler
Çağırsın tabiki
Ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar