Birini kaybetmek mi daha acı, hiç sahip olamamak mı?

İkisi de be hiç seçemedim, sayısız hayat sayısız senaryo dönen dünya.. sen nesin be..
Birini kaybetmek mi daha acı, hiç sahip olamamak mı?
Birini kaybetmek mi daha acı, hiç sahip olamamak mı?
Cevapla