Selamss 🌺 Birini aniden kaybetmek mi daha zor, günden güne yitirmek mi, içinde her gün biraz daha öldürmek mi? Neden bende ısrar ediyorsun; dedi kadın Senden başkasını mutlu etmek istemiyorum; dedi adam…
Birini aniden kaybetmek mi daha zor, günden güne yitirmek mi?
aniden kaybedersen neden gitti niye gitti neden böyle bitti binlerce sorunun cevabını aramakla geçecek zaman ve bir cevap bulamayacağın gibi daha da bunalacaksın..
Günden güne kaybolduğunu uzaklaştığını fark etmekte zor çünkü kaybetmemek için çabalayacaksın üzerine düşeceksin elinden geleni yapacaksın ama olmayacak.. o gidecek önünde dağ olsa gider zaten
Ama bunu kabullenmek bununla yüzleşmek zor.. kaybetmek gerçekten zor..
Birini yavaş yavaş kaybetmek her gün kanayan yaraya tuz basmak gibi bir yerde. Cunku o yarayi sana acan pansuman yapmak yerine kanatmaya devam ediyordur. Böyle durumlarda en güzeli birden kesmek ve kendi acını acitsa bile iyileştirmek tabi bu aşk hayati
Ama diğer yandan bu bir fert ise gözünün önünde günden güne gidiyorsa ve sen hiç bir şey yapamıyorsan bunun acısıni sadece dua hafiflete bilir
Günden güne gitmesi daha zor mesela aniden kaybedince umut aniden giriyor ama böyle parça parça elinden gidince var ya senin de içinden bir şeyler parça parça gidiyor aniden giderse geri gelme ihtimali var ama parça parça giderse net bir şekilde gidiyor benim elimden de zamanında işte parça parça gitti hiçbir şey yapamadım hiçbir şey elde elimden hiçbir şey gelmedi hayatımın belkide en büyük karanlık köşesidir benim en büyük yarası
Birini aniden kaybetmek zor. Yavaş yavaş içinde öldürmek daha kolay ve kalıcı oluyor. Yaşanacak herşeyi yaşamış oluyorsun çünkü. İçinde keşke kalmıyor. Her yolu denemek gerek bazen
Birini aniden kaybetmek derken iki türlüsü vardır bunun. Biri manevi olarak yaşarken ve maddi olarak öbür dünyaya göçmesi ile kaybetmek vardır. Maddi bakımdan kaybetmek benim açımdan kaybetmek olmaz. Çünkü daima sevdiğim insanları böyle kaybetsem de hatırlarım ve anarım. Her daim yanımda olduklarını bilirim. Manevi olarak yani yaşarken kaybetmek ise ben kaybettiğime değil kaybedildiğime inanırım. Çünkü ben bugüne kadar kimseyi kaybetmek için kenara itmedim. Karşımdaki dost, arkadaş veya yaren gibi örneklerinde kendileri gitmiştir. Bunun için verdiğim değer benim değerim olduğu için öldürme veya yitirme kısmı karşıdakinde kalsın derim. Ben o mekandan o mekana girerken nasıl çeketim önü ilikli girdiysem çıkarken de o ceketi sırtıma atar çıkarım diyerekten örnek vereyim.
Gunden gune kaybetmek daha zor cunku bilirsin gidecek o yuzden cabalarsin, yipratirsin kendini. Surekli kosarsin yakalamak icin yorulursun ama bilirsin iste sonunda o gidecek. Yinede icinde umut olur belki sunu soyle yaparsam gitmez, beni birakmaz diye bu kez ikileme dusersin, belirsizlik olusur. Belirsizlikte insani yer bitirir. Gidecekse net olacak ben gidiyorum diyecek bir anda. Ne zamanindan calacak nede belirsizligi yasatacak. Gidecek korkusunu yasatmayacak.
Aniden kaybetmek daha zor. Günden güne zayıfladığını ve ölüme gittiğini görmek en azından insanı alıştırıyor. Ama aniden kaybolması insanın yüreğinde derin bir keder yaratıyor. 07.07.2019 unutulmaz.
Günden güne yitirmek daha zor. Gözünün önünde parça parça yok olup gitmesi.. Kaybolan parçaları tamamlamak için verdiğin çaba, ettiğin dular vs. O çok zor işte.
günden güne. Bi anda bitse gün geçtikçe alışırsın. Yavaştan gidince hergün bu sefer olacak derken herşeyin aslında bk olduğunu anlarsın ama yine de gitmez o uut
Aniden gitmesi daha dün kanlı canlı konuştuğun insan için bir telefon geliyor vefat haberini alıyosun valla o şoktan çıkmak epey zaman alıyor. Tabi ölümlü dünya ama insan beklemiyor işte
günden güne kaybetmek daha acı çok yıpratıcı bir süreç. en azından diğer türlü hemen bitiyor kaybediyorsun ve acı çekme aşaman daha net ve kararlı oluyor ama diğer türlü çok acı verici
aniden kaybedince insanın psikolojisini çok etkileyebiliyor. mesela birisi aniden ölürse tepetaklak olursun ama hastaysa zamanla alışırsın öleceğini bildiğin için
her ikiside.. ama günden güne kaybetmek çok daha yıpratır
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
aniden kaybedince hissettiğin tek şey üzüntü olacaktır yas tutabilirsin. günden güne kaybedince karmakarışık olur ne hissedeceğini şaşırırsın yorulursun. ikinci daha zor
Günden güne kaybetmek. Yokluğunun ızdırabını gözlerini sabaha açtığın her yeni günde hissedersin. Zamanla kabullenilir ama alışmaya alışmak çok zor olacaktır.