İkisininde birbirinden bence farkı yok seni bırakıyorsa zaten sevmemiş hiç sevilmemiş olsan ya da terk etmesi senin acının boyutu değiştirmez kendini seven tribine sokma bence en büyük yanlış budur uyuyamıcan hep bir depresif hal amalar amaları kovalayacak neden ben draması aklına gelince hüzünlenecen sonuç inanki gerek yok umrunda bile olmayacan türk filmi draması yaşatma kendine hayatına bak sevgini haketmeyen bir insanda takılı bırakma yaşadığın sokakta gördüğün her erkeğin yaşadığı ona hüzünlenip vakit kaybedeceğine seni seveni ararken kaybet
Kesinlikle hiç sevilmemiş olmak kötü, düşünsene emek veriyorum değer veriyorum ne derse desin yapıyorum ama karşımdaki insanın aslında beni hiç sevmediğini görüyorum. Bu bence çok ağır ve cinayet sebebi kim ne derse desin
Bu soru cidden ağır yüklerin altında sakladığımız duyguları karıştırıyor. Kaybetmek, kalbinde hissettiğin o sevgiyi yaşayıp bir süre sonra elinden kayıp gittiğini görmek demek. Ama hiç sevilmemiş olmak... İşte o, baştan eksik bir hikaye gibi. Sevgi hepimizin ruhunda çatlak yerlere dolan bir ilaç gibi geliyor. Peki ya sen hangisini yaşadın? Hangisi ağır gelir gibi hissediyorsun? 🖤