Annemin başarılarımla hiç gurur duymaması ve beni sürekli küçümsemesi normal mi?

Başka anneler çocuğum şu yerlere geldi şunu yaptı böyle oldu diye gururlanarak anlatırlar.

Ben üniversiteyi bitirdim güzel bir mesleğim var daha başlamasam da

Başkaları da daha yeni mezun olmuş çocuklarına bile gururlanip övüyorlar

Benim annem ise ben biraz gururlaninca kendimi övünce " herkes okuyor bi tek mi sen okuyorsun sanki " diyor.

TV de bilgi yarışmasındaki bir soruyu bilince " soru kolaydır kesin " diyor.

Normalde herkese karşı mütavazi ve alçak gönüllü uyumlu biridir.

Sanırım kendince gaza gelmesin diye böyle şeyler yapıyor.

Ama kırıcı yani.

Beni övsün sürekli demiyorum ama bari beni düşürmesin laflarıyla.

Annemin başarılarımla hiç gurur duymaması ve beni sürekli küçümsemesi normal mi?
Cevapla