Annem beni hor görüyor başkaların yanında küçümsüyor sonra benden saygı bekliyor, agzima gelene saymakta hakkim yok mu?

Bana diyor sen yanliz kalıp gebereceksin. Onuna cevap verince cildiliyor.
Küfür etmiyorum fakat eskisi gibi de susmuyorum bağırarak çağırarak cevap veriyorum.
Önceden üzülmesin diye susardım bana agzina geleni sayardı fakat şimdi kaldıramıyorum 26 yaşındayım ve başkalarının yanında aynısını yapıyor.
Genelde ortada büyük bir şey yok.
Mesela az önce teyzemin oğlu kumar oynuyor dedim sana ne diye cevap verdi küçük çocuğu mu kıskanıyorsun diyor teyzem kim oluyor bana karışıyor ozaman araba alma diye mesaj atiyor bana kendi emeğimle adım şeye karışıyor. O senin iyiliğin için söylüyor bir teyzen vardı onunla da bağını kopar yapa yanliz kal seni seven yok zaten kimseyle gecinemiyorsun yanliz kalacaksın müstahak sana diyor.
Sabrım cidden kalmadı başka eve çıkma imkanım da yok oturdumuz evi satın aldım ikinci evi almam veya tutmam zor.
Ama böyle de iyice bıktım usandım bana destek olacağına daha çok damarıma damarıma basıyor
Annem beni hor görüyor başkaların yanında küçümsüyor sonra benden saygı bekliyor, agzima gelene saymakta hakkim yok mu?
Cevapla