AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
54Cevap
Kisiye gore degisir kime ne sormaman gerektigini bilmelisin. Ornegin biraz kilolu bir kiza kilosunu sormaman lazim.
Belli olur kilosu sormaya gerek yok. Bu demek değil ki bâkire olduğunu bilmiyorum sorayım. Bu da sorulmaz.. Sorulacak vardır sorulmayacak vardır. Bir de eğer kadın konuyu kendi açtıysa konuyla ilgili sorulabilir diye düşünüyorum :)
Eger karsidakini iyi taniyorsan ne sorman gerektigini az cok bilirsin. Iliskinizin derecesine baglidir bazi sorulari sormak.
Karşımdakinin anlatımına göre sorulabilir..
Evet oyle..
Tamam teşekkür ettim :)
Rica ederim :)
Makyajıyla ilgili birşey, saçıyla ilgili birşey yani boya mı falan yok dip boyan gelmiş deme. Kilosunuda sorma yeter bunları bilmeniz
Makyajla ilgili değişilik yapsın diye bir şeyler söyleyemezmiyiz? :)
Alınabilir beğenmediğini düşünüp ama sen daha iyi tanırsın tabi arkadaşını kırılmazsa uygun bir şekilde söyle o zaman (:
Doğru beğenmediğini düşünebilir.. Onun yerine şu renkte güzel durur desem yine mi alınabilir?
Sanmam :)
iyi o zaman :)
Ben soruyom bigun yanindaki erkeklerden dayak yicektim siskosun dedim kiza :)
Yapma bunu :)
Niye saçlarını hep topluyorsun gibi saçma şeyler:/ya da donun ne renk niye bu kadar sinirlisin şey döneminde misin orayı da söyleyemez iyice batar zaten şey nedir ya herneyse mantıklı şeyler sorsun:D
Uykun var mı diye sorabilir dimi? Çünkü gece 1 i geçiyor değilmi?
Evet sorabilir saat mantıklı:D
Teşekkür ederim sevindim :) Kaçta uyumayı düşünüyorsun peki?
Birazdan:)
Tamam, iyi geceler diliyorum, kendine iyi bak olur mu? :)
Olur:)
Sabah kahvaltını yapmayı unutma, iştahın olmasa bile ufak tefek bir şeyler atıştır :) Bak soru sormuyorum görüyorsun :))
bakire olup olmaması
Katılıyorum..
bu kadarmı kötü durumdayız ya :( artık kadınlara bu mu soruluyor
soruluyor malesefki
Sorana tekme tokat vurasım var..
nıye sorulmaz sevısecegın zaman ona göre yaparsın bilmek lzm
neden ona gore ne demek bu siz erkekler tanımlamaz vrliklarsiniz.
Bilmek lazım diyorsun da evlendikten sonra ne malum başkası ile gizlice cinsellik yaşamayacağı..!
@missqizemli Seni Severek izliyorum :) Deli gibi takipçinim
@BetiLady öylemi :)
@missqizemli kesinlikle öyle demin benim soruma yorum yapmıştın altınada yazdım ama fark etmedin sanırım :)
takip edemiyorum 1671 bildirim var:/ üzgünüm soryy
Bir de beni takip eden olsa :(
sen bakire misin?
Evliye espirisine soracan aslında :)
Makyaj yapmadığı bir gün hastamısın diye sorarsan s*çtığının resmidir bunu yaz biyere :)
Sormam çünkü sabah uyandığında makyajsız olacak :)
Pekiğ
Yuzune attirir
Valla en sinir olduğum birisini görüp görmediğini sormasi
Ne bilim ben diyecen :)
Heee
Yas
Boy
Kilo
Hesap sifresi
Kredi karti sifresi
Hesap şifresi ve kredi olmaz sorulmaz yani :)
Asla sorsalarda vermem:)))
bir biskrem versen :)
erkeklere maaşı sorulmaz :D
*kilo mu aldın sen?
bu soru ipe götürür seni :D
evet
Her şey sorulabilir ama cevap alınabilir mi sanmıyorum
Güzel cevap alınacaksa olur dimi :)
Eski sevgilim kaç kilosun boyun kaç ayyakabın kaç numara.. gibi garip garip sorular soruyodu.
Canlı canlı görüyorsa neyini soracak ki..
Kilosunu nereden soramıyoruz anlamadım :D Kızların neredeyse hepsi kilo demiş :D
Kilosunu zaten görüyorsun sormaya gerek yok :)
Kac kilosun ya da sen kilo mi aldin vs seyler birde bu kiyafet sana yakismamis gibi terimler de asla kullanma
böyle biseyy klmadıı artıkkk her seyii soruyolarr :)
Haklısın :) Özel mözel bir şey kalmadı..
aynen bakire olsan ne olacak olmasan ne olacak rahat olcan
Valla ben aklima geleni soruyorum cunku bende insanlar vinsiyetlrrine gore siniflanmazlar:)
Kötü düşünce yok ki meraktan soruyoruz :)
Aynen:))
Bütün erkeği kütük haline getirdiler :) Sormasak bu seferde hiç merak etmiyorsun sevmiyorsun hoşlanmıyorsun deyip küsenler oluyor :) Ama tanımadığımız insana sormak tabi zor..
Oylemi dersin:)) ben yolda ilk defa gordugum kadina parfumunun adini bile soruyorum :)) soyle sinirle bir bakiyolar bakiyolarki sevimli bir yuz be bakis nasil bir anda gizlerinin ici guluyo girmen lazim:)) sonra yanlis anlamayin kiz arkasima alicamcok guzelmis deyince soyle bir kabarisi var gormen laxim sanirsin ben kralim onu prenses secmisim:)))
Haklısın :) Çünkü işin ustası o :) Öyle bir parfüm seçmiş ki harika hissediyor. Tamam zaten herkes kendine göre parfüm seçer kimene ki.. Mesela yanımda hapşıran oluyor ona bile çok yaşa sağlıklı yaşa demeye çekiniyorum olumsuz bir şey der diye :) Nadir demişimdir.. Onlarda teşekkür etti.
Ben kendinden emin karsimdakine ne dicemi soylemeden daha gozlerimle anlatan biriyim yani maca 3 1 onde basliyorum bu onemli:)
Hayati santrac gibi yasarim ben hep 3 hamle sonrasini dusunmek mesrebimde var:)
Skor her an değişebilir dikkat etmek lazım :)
Sana ne soru sorulmaz diye sorulmaz ama sen sormussun ne is bu :D
Soru sordum ama kötü davranmak için değil biraz bilgi alalım ki ona göre soralım çünkü kadınımı düşünmek güzeldir, onun gönlünü ferah tutmak. :) Sağolsun arkadaşlar düşüncelerini yazdılar ama sen şikayetçisin durumdan :)
Valla Ben bakiremisin diye soramadım, kırk numarayla öğrendik
Bakire olup olmadığı sorulmaz
Katılıyorum kesinlikle..
Katıldığına gore eig secersin artik:))
Ovv zor durum da bıraktım ama çünkü söylediğin cümlede başkaları da söyleyen var. Haksızlık olmasın :) Hepsini inceleyip değerlendirme yapıp mantıklı olanı seçmek :)
Seçim senin :)
Teşekkür ederim çok incesiniz :)
evet bu soruyu sormak resmen dallamalıktır.
HErşeyi sorabılırsin. Ama hepsine cevap alamazsın.
Bazen de cevap gelir ağır gelir dimi? :)
Aynennnnnn
Dikkat etmek lazım
Onlar sorulmaz bunlar sorulmaz... Peki ne sorulur? Ne konuşulur bir bayanla
Seni aldatsam ne yaparsın sorulmaz :)))
Saçma oldu :)
BU ASLINDA SEVGİLİYE SORULMAZ AMA O DA BİR KADIN DEĞİL Mİ:)) SORU ÇOK MANTIKLI YAA
Yaş
Kilo
Boy
Maaş
Hesaplarının şifresi
Sormamak lazım :)
Sormasan iyi edersin :)
Tamam :)
Sinirliyken hic bisey sorulmaz
Peki tamam.. Ama diyelim ki sinirliyken bir şeyler söylüyor sonra sorular soruyor cevap versem daha da kızacak haklı bulmayacak. O zaman en iyisi susmak mı soru sorsa bile? :)
Ona alttan alınacak cevaplar ver egerki ustune gidilirse icindeki kötulukler dısarı cikabilir :)
Çıkacağı kesin zaten en iyisi civciv gibi köşede sessiz durayım :)
kilosu sorulmaz asla :)
Tamam :)
bakireliği dışında bir çok soru sorulabilir
Olabilir duruma göre..
benim için boy ve kilo :)
Boy aşağı yukarı belli :) Kilo da belli olabilir ama yanılgı da olabilir. Kilolu desem küser zayıf desem kiloluyum mu demek istiyorsun der :) Zor be :)
hiç yorum yapmayacan o iki konuya. Tabu kere tabu yani ;)
Tamam tamam sustum :))
Bakirelik, kilo, yas, maas,
teşekkür
kaslı erkek severmisin
Kadının yaşı, erkeğin maaşı sorulmaz.
Demek ki
bunu nerden aldın?
kimse pisti olmak istemez
En kötü sorulardan biri..
Doğum günü'nü sormayın.
Bu tehlike zate
Benden önce kac kisi ile birlikteydin
teşekkür
yaş
kilo
bakirelik.
teşekkür
rica..
bakire misin
sevgilin var mı
abin var mı
Merak edip abisini sormuştur :)
çok güzelsin kaslı biriyim seni iyi mutlu ederim :)
cinsel sorulardan hoşlanmayız mesela
Peki, teşekkürler..
Ben oyle sorulardn korkack biri degilim
Sana saygısızlık olursa cevap verirsin..
Mesela?
Konuya göre söylersin..
Kilo, makyaj, giysi, face sifresi :D
Face şifresi kesinlikle olmaz katılıyorum :)
Ee yani
Kilo sorulmaz efenim.
Çok kiloluysa sormam zayıfsa sorsam bu seferde beğenmiyormusun der :) Giyim mağazasında hiç bir şey demem. Olmuş olmamış demem mutlaka kızacaktır :) Pantolon oldu olmadı kilolusun olmuyor gibi ya da oldu ama kilolu gösterdi diyecek :)
Hiçbir türlü sorulmamalı :D
Azıcıkta mı sorulmaz? :)
Yok yok olmaz :)
Yapma bunu ya :)
Regl ise bırak sormayı yaklaşma bile
Ama kendisi belirtsin ondan sonra yaklaş diyene kadar hiç yaklaşmam yüzünü bile görmem merak etmesin :) Şaka bir yana da söylesin yanaşmam yanaş diyene kadar.
bana hiç bir şey sormayın :D
Ama lütfen ben sorayım ama kibarca olmazmı? :)
ne soracağına bağlı :D
Mesela kaçta uyuyacaksın? :) Kötü değil dimi sorabilirim :)
12 de uyumam lazım yoksa kül kedisine dönüşürüm :D
Oy oy tatlı kül kedisi :)
Bakirelik sormayin
Katılıyorum sorulmaz bu..
aynen böle cahilce ve terbiyesizce bir soru olmaz. bakire olsun olmasın bütün kızlar bu sorudan rahatsız olur
@hoşafınferyadı sana da katılıyorum.. Ben de nefret ederim bu sorudan.. İnsanlığına bakacasın.. İnsan olmadıktan sonra evlenince de başkasıyla ilişki yaşar. Adamın ruhu bile duymaz..
aynen katılıyorum.
Böyle insanların yüzüne bir ben vurasım geliyor bir de kürekle vurasım var.. Ne kadar cahilce varlık..
Paran var mı diye sorulmaz bence sevgiliyken
Para ağır bir konu..
Kilosu sorulmaz. Hele ki zayıf değilse.
Zayıf olsa bile yine sorulmaz..
kilolu ise kilosunu sorma:)))
Belli olur zaten gerek yok :)
yakışıklımıyım diye bence
Anladım
Asla kilosunu sorma (: birde göğüs ölçüsünü :d
Göğüs ölçü hayatta sorulmaz.. Yumruk yeriz valla :)
Çünkü kadınlar alınır.
Kadın alınır tamam da ben de alınıyorum :)
Kadinlar neden vermez diye sorulmaz
Sorulmaz tabi
Sorulmıyacak bir şey yok bence
Aslında evet :)
Sinirliyken yanımıza yaklaşmayın.
Çiçeklerle yanaşırsam ya da en sevdiğin tatlıya yanaşsam yinede mi olmaz? :)
Çiçeği kafanda parçalayabilirim tatlıyı yerim ve neden az aldın diye fırça atarım :))
Tüh demeyi unutmuşum görüyormusun :)) istediğin kadar tatlı alırım demeliydim olmadı bu şimdi, başa geri sarsak olmazmı :))
Hahaha :d
Kağıdıma not aldım :)) Başka bir şey bulayım bak dışarıda güzel ağaçlı güzel manzaralı mekanda kahvaltı yapalım desem olurmu? :)
Listeye ekle güzel :D
Listeye gerek yok aklımda zaten :) Mesela sana teklif ediyorum hemde soruyorum vede hiç kızmayacaksın biliyorum :) aşk Peşinde filmini izleyebilir misin? :)
Aşk filmlerinden ve kitaplarından nefret ederim.
Bak işte yine kızdın :) Nefret etmede karşına adam gibi biri çıkmadığı için mi?
hoop noluyo? O. o
Kızmadım ki
@Nükleerteori noldu ki?
Çok samimisiniz bakıyorum @besiktasasigikiz
Ne alaka? @Nükleerteori
Burada yorumlardab 😒😒😒 @besiktasasigikiz
Hiç başkasına verdinmi?
Bu iğrenç soru sorulmamalı :) Kadın da ona sorarsa aynı soruyu işte yerin dibine girer :)
He birde şapkalımı şapkasını seversin diye sorulmaz😄
Doğum tarihi soruyorum ben
Bir defa söyler sonrasın da ölene dek söylemez dikkat etmek lazım :)
Değişmez sonuçta :)
Boyu sorulmaz kilosu sorulmaz
Peki teşekkür ettim :)
boyum 1.86 ya senin :)
yasımı sormasalar ıyıde :d
Ama burada görünüyor :)
aynen
Aslında pek sorun değil ki..
bencede yaş önemli değil önemli olan vücut ve etkilemek
yaşın kaç :)
Kaç kilosun ve regl misin soruları sorulmazz fhfgf
Evet sorulmaz.
ne zaman regl olduğu sorulmaz
Onu internetten öğreniriz dimi? :)
herkesin farklı bir zamanı var
Anladım, teşekkürler.
rica ederim :)
Âdet, hayız, menstrüasyon ya da regl (Latince: menstrual siklus), kadınlarda ve bâzı diğer yüksek dişi primatlarda, rahim iç yüzeyinde oluşan damar ve dokuların kan ile birlikte vücuttan atılması şeklindeki fizyolojik olay. Doğurgan kadınlarda üreme ve döllenme amacıyla meydana gelen değişiklikler için kullanılan bilimsel bir terimdir. Menstrüasyon halk arasında aybaşı olarak da bilinir. Fiil olarak genellikle âdet görmek ya da regl olmak şeklinde kullanılır. Kadınların ergenliğe erişmesinden menopoza girmelerine kadar yaklaşık her 28 günde bir tekrarlanan bu süreç, sadece gebelik süresince durur. Kadınların çoğu düzenli olarak 28 günde bir âdet görmez; 21-35 günde bir âdet görmek normal kabul edilir. Adet kanamaları azalarak 3 ila 7 gün devam eder. Bu süre zarfında yaklaşık 35-40 ml. kan kaybedilir. Bu miktar çoğu kadında 50 ml'nin altındadır.
İnan ki okurken zorlandım.. Yok yok bu soru hiç sorulmaz.. Baksana ne kadar zor, her ay cıkg
ilk ne zaman regl olduğunu öğrenemezsin ama bunu sormamalısın işte
bilimsel yönden okumuşsun ama iyi olmuş :D
Kendisi belirtir o zaman.. Yaklaşmamasını..
tabi isterse
Şimdi oldu :)
bakiremisin diye sorulmaz
Evet sorulmaz
O değil de senin ismin güzelmiş
Nasıl yani?
Bakire misin diye sorulmaz
Kesinlikle sorulmaz
Kilo, makyajda olabilir
Kilo pek sormam gibi ama makyajda dayanamam gibi özellikle fazla sürmüşse :) Ama sormam içim içimide yerim. Derim içimden ne olur biraz hafif makyaj yapsan :)) Anlarmı acaba :)
İnsandan insana değişir takıntılı tipler çok
Onlar garip yaratık :)
Aynen öyle :D
Fotoğraftaki makyajın güzel beğendim :)
Hangi marka ped kullandigi sorulmaz :D
Bu soru resmen civciv yumurtasından çıkmış hali :) Benim cevabım hazır ped değil bez kullanıyorum oldumu rahatladınmı derim :D
Ilk cumleni anliyamadim
Değişik bir bakış, önemli değil..
Soyle yaa merak ettim :D
Öyle söyleyi verdim, merak edilecek bir şey yok :)