AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
54Cevap
Beni gerçekten seviyormusun?
Bu soru sorulması hata..! Aslında bu soruyu soran kişi onu sevme konusunda şüpheli yani karşındakini sevmesi.. Onun duygusunu merak ediyor..
Aynen
Sen de saçını kızıl yapardın :)
@_nilay_ yanlış gitti, pardon.. :)
ne kdr para kazandgı, yaşı
Para konusuna katılıyorum :)
dmii :D
Evet
Her şeyi sorarım beni bağlamaz xd
Tartışmaya hazırlıklı ol :)
Ozguvensiz kadindir. Her sey sorulur.
Nasıl yani
Bana sorabilirsin her şeyi yani yaş boy kilo sıkıntı yok :D
Merak ettiğim konu var, buraya sordum ve buradan da sana sorayım :) Kadın neden saçı ile oynar sever? Düşünceli olduğundanmı ya da karşı tarafa ilgimi veyahutta o anlık oynamamı?
2 nedeni vardır. Birincisi istemsiz olmuştur karşı tarafdan hoşlandığı için. İkincisi sıkılmıştır bir el atayım demiştir
Karşımda oturuyordu otobüste, kulaklık var elinde telefon.. Büyük ihtimalle canı sıkılmış olabilir ya da istemsiz davranış olabilir :)
saçların kaynakmıııııııı? diye sorma bence:)
Ohoo aklıma bile gelmez o vede gelse bile kaynak diye sormam rengi sorarım :)
işte rengini sorr:)
Tabi sor diyorsun çünkü sorduğum zaman cevap olarak şöyle: rengi biliyordun orjinal hali ve boyadınmı diye soruyorsun demek ki kendi saç rengini beğenmiyorsun :)
Hesap sorma sen hatalı çıkarsın
Hesap sormak değil meraktan ya da öğrenmek için soruyorum olmazmı? :)
kilo veya sivilceyle ilgili herhangi bişey :/
Anladım..
gözlerin lens mi? sormayın sakın
Kaç Kilosun? Boyun Kaç? Vb.. :)))
ic camasir rengi sorulmaz. tibiyesizzz ayyip
Sevgilisine veyahut karısına soramaz mı?
hayir
Tamam sormasın.
Bence sorar 😄
Kilosu sorulmaz bence
kilodan şikayetçisin galiba :)
Bu aralar biraz kilo aldım gelen giden kaç kilo oldun diyo :D 55 din 60 oldum
hmm iyisin kilo iyidir ayıp örter :))
Hahahhahah :D boyuna göre iyi 170 boydayim
Evet sorulmuyor.. Cidden de çokmuş 60 :)
manitan var mı diyemezsin mesela kadınlara :P
Gerek yok böyle sormaya ama sorarsan bir ton cevap var sonrada iki ton soru var :)
bakire misin?
Ozel gunun ne zaman?
Cinsellik..
Evet
yani :( bunlarin sorulmasi kizi mahcup eder.
Özel hayatına resmen karışmış oluyor..
aynen de sizin yas olarak bunu bilmeniz gerekir zaten
Biliyorum.. insanların düşünceleri merak ettim..
Aska inanir misin?
Saf sevgi varsa aşk vardır.. Evet inanırım..
"Bakire misin?" diye sorulmaz.
Evet katılıyorum
kaç kılosun sorulmaz.)
telefon nosu
Değişik
asla kadınlar osuruyormu diye sorulmaz
Boy 😤
Boy sormaya gerek yok nasıl olsa belli oluyor :)
Biy sirmiyi girik yik nisil ilsi billi iliyir 😒
Anlaşılmadı
Ahhaahahahaha. d. d
@asyaöz çok fenasin akdjkskddn
Ahahahaha 😂😂😂
Ka kilosun... kisaysa boyun kac filan
Kilo ile boy görselliktir.. Sormaya gerek yok :)
Sende bu dersin notu var mi sorulmaz o zamn
Notu karaktere verirsin.
kaslı erkek sever misin
sinirli olduğu zaman regl olup olmadığı ;)
Onu sormak saçmalıktır o an :)
adet döneminde kızlar neden sinirli olur
Kilosu en çok takıntı olan şeydir
Kilo diyorsun ama kimse de demiyor ki kadınına kıyafet aldığın da fiziğini güzel gösterecek giysi almalı. Çünkü uygunsuz giysi alırsa diyebilir ki bu giysi beni kilolu gösterdi gibi küsebilir :)
ayakkabı numarası.
Onu da sormasın gerek yok ama değilmi? :)
bazı erkekler soruyormuş. ayak fetişistleri var malum.
İğrenç dengesiz insanlar..
sen ayak numarasına önem vermez misin? fetişist olmasan bile.
Ayak numarasının neyine önem vereyim ki anlayamadım..! Ayakkabı alır ayağına uygun numara seçer olur biter.. Bunun üzerinde durmak nedir?
36-37 numara zariftir, 39 numara kabadır diyen erkekler var. uzun boylu bayanlar da 39 giyiyo genelde. sen önemli değil diyenlerdensin sanırım.
Ayakkabı değil kalbi önemli..
dimi yani
Öyle tabii.. Saçmaca düşünen insanla fazlasıyla.. Sevginin aşkın ne olduğunu bilmeyenler var..
tamam fizik de önemli ama hem uzun boylu olsun isterler hem de 36 giysin isterler. buna anlam veremiyorum.
Onlara ancak tenekeden yapılmış robot lazım :) Kendileri mükemmel mi acaba sorgulasınlar aynanın karşısına geçip..
aynen öyle
kilo
Evet :)
Yaşı :)
Tamam :)
kilo tabii ki.
En çok bu kilo sorusu rahatsız ediyor haliyle :)
yaştan ve maaştan sonra bu soru sorulmaz. Hissedilir:)
Bekar evli misin? Neden evli değilsin? Neden bekarsın? bu tip soruları da sorulmaz.
Bekarım. Kız yok iş yok haliyle evlilikte yok.. :)
Eski ilişkileri
Aynen bu sorulmaz yahu :) Eğer o sorduysa cevap verdiysek bizimde ona sorma hakkımız var.. :)
Hayır sende cevap vermiyeceksin bunlar ayrılık sebebi kız bunu sana sorduğunda senin aklın hayla ondamı veya nasıl bir ilişki yaşırsun seni çözmek amacıyla tuzak bir dorudur sen eğer ballandıra ballandıra anlatırsan ciddi ve uzun süreli bir ilişki sürdüremessin
Orası öyle tabi
Kilo :)
Tüh unutmuşum onu hem de en önemlisi :) En iyisi başa sarmak lazım ben bahsedeyim ondan :)
Yaş kilo maaş regl gunü :D
Teşekkürler, biraz önce regl konusunu okudum çok zor durum vede kesinlikle katılıyorum ömür boyu hiç sormasınlar.. :)
kilo mu aldın diye sorarsan ölürsün
Oovv tehlikeli o :)
bırıyle opustun mu sevıstın mı dıye sorulmaz
Yani hiç sorulmaz bu, iğrenç bişi.. Peki o sorsa tekrar aynı soru kadına sorulabilir mi? :)
olabılırr
Yok yok sorulmasın bence
kilosu
Evet :)
Herseyi söylerim sadece cinsrllik konuları haric
Çok iyi..
Kilosu sorulmaz :D
Tamam tamam sustum :)
kiliom 75 ya senin :) fitnes yapıyrm hep kaslıyım yag yoık
Kilo mu aldın sen?
Evet
Regl mi oldun diye sorulmaz
Kilo
Kilosu :D
Kilo konusun da baya bir susmam gerekiyor çünkü hemen hemen hepsi kilo yazmış :) Tamam aralarında pek önememeyen vardır.. :)
Vardır kesin :D
Olduğu gibi beğenen vardır kim bilir :)
Hemde nasıl :D
Peki :)
tatlısın
bakire olup olmaması
Katılıyorum..
kilosu
Tamam
regl dönemi sorulmaz
Regl nedir ne oluyor diye sorsan bana bilmiyorum. Tek bildiğim rahatsız etmemek :) Ama internetten açar öğrenirim..
öğrensen iyi olur sonra bir kıza sakın sorayım deme!!!
Sorarım ama senin adını veririm :) Kızım noldu derim cevap yok yine sorarım kızın noldu yine yok aradan 15-20dk sonra sorarım kızım noldu cevap hazır zıkkımın kökü :))
Kilo sanırım.
Aynen..
Kilosu :)
Tamam sustum :)
Kilooooo :))))
Tamam sustum :)
ksalı erkek sever misin? kaslarımı sana gösterbilirim
Yas ve kilo
teşekkür
hiçbişey
Yaşam olmaz o zaman :)
kilo sorulmaz :))
Çok kilolu görünüyorsa sormayalım normal ve zayıf gösteriyorsa yine sormayalım çünkü beni kilolumu düşündün yok böyle çirkinmiyim derse dilimi yutarım :)
:)) siz erkekler işinizi biliyorsunuz. bence bu sitenin adı ondan kızlarsoruyor :))
Kızlarda pek sormuyor sorsa bile benzer sorular çıkıyor :) Farklı sorsunlar..
tamamdır. burdanda sitemini duyurmuş oldun :)
Çok kişiye ulaşmadı ama :)
ne yapıyım :) sende gazeteye ilan ver
Hangi gazeteye ilan versem faydalı olur :))
bizim toplum pek gazete okumuyor zaten.. :))
her türlü cok başarı elde edemezsin..
ama bizimkiler sabahı cok okuyor verirsen ilan bakar bakar gülerim :))
Yapma bunu bana :) Ilan vereyim ama adımı vermeyeyim nasıl olsa ben olduğumu bilmezsin :)
:))
ilanı hemen vermeyeceğim pışıırt :) Eğer erkenden ilanı verirsem ben olduğumu anlarsın bir kaç sonra olur ancak :)
sendeb başka kimse vermez herhalde ilan :)) yani her türlü anlarım yeterki göreyim
Cıkg olmaz bir başkasına söylerim o ilan verir bende arada ilan verirsem kaynaşır giderim :))
:) öyle olsun o zaman.
Yüreğime soğuk su döktün iyi oldu :)
=))
Uslu uslu duruyorum yapacak bişi yok :))
Allahtan uslu uslu duruyorsun.. :))
Dudağımı bükerim şimdi :) Küstü olurum.. Sonrada beni sevmiyorlar derim :)
sen gerçekten 31 yaşında mısın?
Evet ve az kaldı 31 yaşımı bitirmeye :) 2 ay sonra bay bay yapacağım..
19-20 gibi davranıyosunda
Doğrudur bazı kişiler hiç yaşınıda göstermiyorsun diyorlar.. :)
hmm...
Daha büyümedim :)
hahahh kime nasip olcaksa seni büyütmek.. Allah sabır ve azim versin.. :))
Tabi ki bir kadın a nasip olacak erkeğe değil ya :))) ded :)
erkek büyütsün seni demedim zaten. neyse :)
Peki ne zaman istemeye gidiyoruz bana? :) Evlendir beni olmazmı :)
olur :))
Tamam haberini bekliyorum :)
:)) sıra sana gelirse haber veririm
Yaş heralde
Yaş fazlasıyla etki yapıyor hatta kaç yaşındasınız dan çok örneğin yaşı 20 ama yaşını bilmeyip desem ki 32 gösteriyorsun işte bu sorun :)
kiyafetlerin fiyati
Sormam merak etme ama bu giysiyi beğenmedim deyip o giysi de pahalı olursa işte o zaman yandım :)
Yaş sorulmaz
Yaşı sormadan eğer küçük gösteriyorsa küçük gösterdiğini söylerim.. Büyük gösteriyorsa da susarım :) En iyisi bu dimi? :)
Evet tabiki. Ben kaç gösteriyorum :)
19 değilim bu arada tabiki :)
Valla söylemekten kurtardın beni ama kalbimi 3,5 attırmaya yetti :) Haklısın diyorum :)
Haklısın derken anlamadım :) bir tahmin yap merak ettim gerçekten :)
Bence anladın, çünkü gülümseme işaretten belli :) Tahmini şöyle yapayım ımm 25 den aşağısı değil diyorum :)
evet 25 yaşındayım ama genellikle 27-28 falan derler :) alıştım artık
Hani böyle yaşla ilgili konuşulunca mutlaka içlerinden biri şu sözden bahseder.. Yaa yaş önemli değil ruhun genç sen ona bak derler değil mi? :)
Hiç öyle bir söze denk gelmedim :D 27-28 yaşlı değil ki :) Yapacak bişey yok büyük gösteriyoruz (m) ..:)
(m) çözülmüştür @Eeda85 :) Ama bir de şu var yaş göstermesi ayrıca giysi, saç ve makyaj bunlar da etki yaratır biraz da haraket davranışı ve konuşması da etken sağlar diye düşünüyorum. Sözüme katılıyor musun? :)
Kesinlikle evet saçım hep sarıydı ondan belkide biraz daha büyük duruyorumdur ama genelde spor giymeyi tercih ederim günlük yaşandtımda ağır makyajı da sevmem aslında bilmiyorum ki neden böyle düşünüyorlar yaşını gösteriyorsun diyen de var büyük duruyorsun diynde :)
Sarı saç güzel görünüyorsun bunu içtenliğimle söylüyorum :) Bir de sadece siyah renge boyasan güzel duru ve şunu düşünüyorum siyah saç rengi bence kadınları daha genç gösteriyor.. Hangi yaşta olursa olsun.. Siyahtan sonra kızıl hoşuma gider bu güzeldir sonrası sarı renk ama sarı çok detaylı olduğu için orada dikkat etmek gerekir. Bazıları beyaza yakın sarımsı oluyor bazıları ise kına rengi koyu renge doğru sarı renkte saç var.. Bu renkleri hiç beğenmiyorum. Etrafımızda fazlasıyla koyu sarı renkte boyayan kadınlar var ve çoğuna da güzel bulmuyorum.. :) Bana kalırsa siyah renge boya olur mu? :)
Sen de mi 25 ten fazlasın diyorsun yoksa bana :) Hiç denemedim sarı çok seviyorum :)
Yaş konusun da hemfikiriz yani 25 den fazla demiyorum.. Sarı renk çocukken çok hoşuma giden saç rengiydi.. Benden yaşça büyük sarı saçlı kadınlar yanıma oturduğu zaman çok heyecanlanıyordum vede hoşuma gidiyordu :) Nasıl bir duyguysa artık :)) Şimdi de beğeniyorum, beğenmiyorum değil ama bazıları da çok abartıyor.. Saç rengi sarı güzel olmuş fakat ten rengi değiştirmesi olumsuz oluyor.. Siyah denemelisin eğer imkanın varsa photoshopta siyah yapıp nasıl göründüğüne bakmalısın :) Beni görsen bence bu yaşta değil de 27 diyebilirsin :) Bana da yaşıtın göstermiyor diyenler fazla oldu..
Kılo
Peki
Kilosu sorulmasın
Tamam sormasın :)
Adı sorulmaz
O sorulur be
eğer tek gece arkadaşlık yapılacak bir bayansa adı sorusuna cevap alınamaya bilir.
Kastettiğim buydu teşekkürler nekrofili😃
Bana boy sorulmaz
Sormaya gerek yok ki baktığım zaman boy nasıl belli oluyor :)
kilo:)
Tamam sormuyorum :)
:)) sinirliyken hiçbir şey sormayın
Ama mutlu etmem lazım teselli etmem lazım nasıl olacak? :) Diyelim ki sinirliylen hiç birşey demedim sormadım ilgilenmedim o zaman daha da sinirlenir :) Dediğini yapmıyorum diye..
kilosunu sorma
Zayıf olsa bile sormamak lazım
aynen
yaş kilo
Bunlar en başta ana maddeler :)
kaç kilosun
Tehlikeli bir soru bu :)
daha yicekmisn de denmez
Bir şeyler yerken bunu söylemek vahim :)
:))
yaşı :D
maaşı yaşı
teşekkür
yaş kilo
Kilo aşağı yukarı anlaşılırda.. Yaş pek anlaşılmıyor.. Baktığın zaman görsellik olarak yaşı büyük ya da küçük tahmin olabilir.. Peki nasıl öğrenebiliriz yaşı? :)
oo ne güzellik öyle yatagımda görmek isterdim seni