Umre’den dönünce iş arkadaşlarım hiç aramadı, sizce mesafe koymalı mıyım?

Ümre’den yeni döndüm. Maneviyatı çok yoğun, insanın içini yumuşatan bir yolculuktu. Döndükten sonra üç gün rapor aldım ve işe gitmedim. Açıkçası insan böyle zamanlarda biraz aranıp sorulmayı bekliyor. “Nasıl geçti, iyi misin, döndün mü?” diyen olur diye düşünüyorsun. Ama kimse aramadı, kimse, sormadı. Oysa ben o iki arkadaşıma gerçekten değer veriyordum. Hep ben arayan, ben soran, ben ilgilenen taraftım. Hasta olsalar, izin alsalar, başlarına bir şey gelse mutlaka arar sorardım. Ama söz konusu ben olunca kimsenin aklına gelmemek biraz kırıcı oldu. Açıkçası zaten gideceğimi 2 gün öncesinden söyledim ve birisi gideceğime hiç sevinmedi ben kıskançlık sezdim yani öyleydi gerçekten yaşları benden büyük ama ben onları arıyordum, soruyordum.

Demek ki ben o arkadaşlıkları düşündüğüm kadar karşı taraf düşünmüyormuş. Bunu fark etmek insanın içini acıtıyor ama aynı zamanda bazı şeyleri de netleştiriyor…

Güncellemeler
4 ay
Ev ziyaretine geldiler
Umre’den dönünce iş arkadaşlarım hiç aramadı, sizce mesafe koymalı mıyım?
Cevapla