Ümre’den yeni döndüm. Maneviyatı çok yoğun, insanın içini yumuşatan bir yolculuktu. Döndükten sonra üç gün rapor aldım ve işe gitmedim. Açıkçası insan böyle zamanlarda biraz aranıp sorulmayı bekliyor. “Nasıl geçti, iyi misin, döndün mü?” diyen olur diye düşünüyorsun. Ama kimse aramadı, kimse, sormadı. Oysa ben o iki arkadaşıma gerçekten değer veriyordum. Hep ben arayan, ben soran, ben ilgilenen taraftım. Hasta olsalar, izin alsalar, başlarına bir şey gelse mutlaka arar sorardım. Ama söz konusu ben olunca kimsenin aklına gelmemek biraz kırıcı oldu. Açıkçası zaten gideceğimi 2 gün öncesinden söyledim ve birisi gideceğime hiç sevinmedi ben kıskançlık sezdim yani öyleydi gerçekten yaşları benden büyük ama ben onları arıyordum, soruyordum.
Demek ki ben o arkadaşlıkları düşündüğüm kadar karşı taraf düşünmüyormuş. Bunu fark etmek insanın içini acıtıyor ama aynı zamanda bazı şeyleri de netleştiriyor…
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer