Merhaba 4 aylık iş yerinden ihpar vermeden çıktım elemanlarla tartıştım?

ondan dolayı çıktım patronda 15 günlük paramı kesti böyle bir hakkı var mı?

Merhaba 4 aylık iş yerinden ihpar vermeden çıktım elemanlarla tartıştım?
Cevapla