Annemle ağır kavga ettik, beni düşman ilan etti; bu durumda gerçekten haksız olan kim 😔?

Abilerim ablalarım Ben bugün annemden bir telefon aldım "gel eve hesaplaşıcaz" diye. Tabi duyunca o lafı birazcık korktum aklıma bin türlü şey geldi acaba okuldanmı aradılar gibisinden. ama eve geldiğimde annemin ilk dediği şey senin bu ailede psikolojinmi bozuldu demesiydi. Şimdi detaylı bir şekilde anlatıcam ama önce dün ne oldu onu söylüyeyim. Annem ablamla konuşuyordu ablam dertlerinden bahsetti eşiyle bu aralar arası kötüydü annemden yardım almak istedi çünkü gerçekten sadece eşiyle sorunu yoktu baya bir üstüne yığılmıştı her şey o yüzden sinirleride bozuktu yurt dışında yaşadığından bizimlede görüşmüyordu sadece anneme derdini anlatmak istedi boşanacağım falan gibisinden bir şeyler dedi. Fakat annem malesefki ablama "sen çok agresifsin abartiyorsun çok sinirlisin" gibisinden şeyler söyledi ablam gerçekten o gün biraz fazla yoğun bir gün yaşıyordu ve biraz daha olsa hafifletilmeye ihtiyacı vardı annemden destek bekledi o yüzden ama annem senin hatan amerikaya gitmeseydin ailenin sözünden cikmasaydin evlenmeseydin gibisinden şeyler dedi. Hayır yani keşke biraz arkalasa ablam ne kadar çalışırsa çalışsın hakkını alamayan birisi 33 yaşında. Neyse ablam sinirden ağladı çünkü böyle bir söz beklemiyordu size söyle diyeyim eğer bizim ailede yaşayıp kötü birisiyle evlendiyseniz ve boşanmak istiyorsanız kocanız sizi aldatsada kötüde davransa ilgilenmesede siz boşanamassınız çünkü boşanırsanız ortada kalmış olursunuz rezil olursunuz bekar kalirsiniz diğer tüm hayatınızda falan filan bu gibi şeyleri düşündüklerinden dolayı boşanamassınız. Neyse konu çok dağıldı annemde bu yönden düşünüyordu. En sonunda ablam kapattı annemin yüzüne ve bana yazdı biraz onunla dertlestim 15 yaşında olmama rağmen neredeyse aynı hayatları yasamıştık mesajlarda klasik abla kardeş konuşmasıydı annem ile babam hakkında çok detaya girmicem çünkü gercekten aşağılayıcı veya yanlış bişey yazmadık. neyse işte bugün annem ablamla olan konuşmalarımızı duymuş bana seni doğuracağıma düşman doğuraydım, o₺rospu, sütüm haram olsun gibisinden baya bir saydırdı biraz fazla battı arkadaşlar ya gerçekten yani şunuda söylemek isterim babam ile annem sürekli kavga ederdi ikisininde psikolojisi bozuktu babam çok sinirlendiğinde etraftaki eşyaları kırar annemde bizi sık sık döverdi. İkisi durmadan kavga ederdi fakat evliliği sözde bizim iyiligimiz için sürdürmeye devam ederlerdi. Taraf tutmak zorunda kalırdık annen şöyle baban şöyle gibisinden. Ama asla annemde veya babamda hata bulmaya çalışmadım çünkü onlarında zor bir hayatı vardı ama en azından biraz empati kurmaya calisabilirlerdi hep hatalı biz olduk onların gözünde ama gerçekte ikiside çocuk gibiydi geleceğimize odaklanmak yerine hep aileye takılı kalırdık. Ben sadece merak ediyorum benmi hatalıyım? Sadece ne yapacağımı bilmiyorum şuanda kızgın kendi halinemi bırakayım? odaklanmam gereken bir okulum var ama şuanda bu konuya takılıp kaldim sadece düşüncelerinizi söylemeniz bana yeterince iyi gelecektir teşekkürler. Birde annem Ablamla onun arasını bozmaya çalıştığımı Hiç bir şey bilmediğimi söyledi galiba birde babamla gene tartismislardi bunu ablamın bildiğini düşünüyordum ablama söyledim annemle babam küs diye annem bunu ablama söylediğimi duyunca buna çok sinirlendi cokmu yanlış yaptım? Ama sonuçta ablamda onun kızı neden böyle bir seyi söylemesinki? Babamla neden evli kalmaya çalışıyor onuda anlamadım neden direniyorlar bizide mutsuz ediyorlar stresten egzamam var ve geçmiyor 3 4 yıldır var. Hep bir stresli hissdiyorum sadece ailesel değil bireysel sorunlarımda araya giriyor sadece birazda olsa huzurlu olmak istiyorum

Annemle ağır kavga ettik, beni düşman ilan etti; bu durumda gerçekten haksız olan kim 😔?
Cevapla