Çocuklukta yaşadıklarımız bugünkü ilişkilerimizi fark etmeden etkiliyor mu?

Bazı alışkanlıklar, korkular ya da bağlanma şekilleri çok eskiden geliyor gibi. Bazen kendimi "hala neden yetersiz hissediyorum?" derken buluyorum ve çocuklukta anneme yarandığım zamanları anımsıyorum ama bunların artık çoktan aşılması gerekirdi bence.

Sizce çocukluk gerçekten geride mi kaldı, yoksa hâlâ bizimle mi yaşıyor?

Çocuklukta yaşadıklarımız bugünkü ilişkilerimizi fark etmeden etkiliyor mu?
Çocuklukta yaşadıklarımız bugünkü ilişkilerimizi fark etmeden etkiliyor mu?
Cevapla