Çocukluğumuz yetişkinlikte yaptığımız ilişkileri etkiler mi?

Özellikle kadınlarda gördüğüm bir durum var; partner seçimleri sorunlu kişiler oluyor, neden bizi sevmeyen insanları sevip istiyoruz çoğu kadın şiddet görüp istismar edilse bile aynı kişiyle olmaya devam ediyor bu durum erkekler için de geçerli çocuklukta yaşanılan eksiklikler, travmalar böyle sağlıksız bir duruma sebep olabilir mi ve ne yapmalı?
Çocukluğumuz yetişkinlikte yaptığımız ilişkileri etkiler mi?
Cevapla