Nikah kıydık ama düğün 5 ay sonra. Çatırdamalar şimdiden başladı. Ne yapmalıyım sizce?

Uzak mesafeyiz işinden dolayı. Geçen gün nöbeti varmış söylemedi, bende iş çıkışı her zaman arayan adam niye aramadı diye merak edip üst üste aradım, sıkıntı olmuş. Tartıştık. Yazıcam müsait olunca dedi Yazmadı saatlerce. İlgilenmedi. Nöbetçi olduğum 1 günde konuşmasak ne olacak dedi. İki tarafta uzattı alttan alan olmadı.

Sonra ertesi günü akşam telefonda bağırdı çağırdı sen şöyle böyle biriymişsin yeni fark ediyorum falan dedi ben tutamadım kendimi ağladım baya. Bugün de hiç arayıp sormadı nasıl oldun demedi. Napıyım sizce daha aynı eve girmeden böyle yapması bilmiyorum off😭

Nikah kıydık ama düğün 5 ay sonra. Çatırdamalar şimdiden başladı. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla