Nikâhımız oldu fakat düğünümüze yaklaşık 1 sene var?

Resmi olarak o artık benim eşim, fakat düğünümüze yaklaşık 1 sene var uzak yerlerde yaşıyoruz. Nikahtan sonraki günlerden birinde bize kalmaya geldi eşim. Ailem bizi ayrı ayrı yatırdı. Eşim olduğu halde beraber uyumadık çünkü düğünümüz olmadı. Ailem sığ mi bakıyor yoksa doğru olanı mı yapıyor bilemedim ama biz de iki yetişkin insanız ve absürt bir şey yapıp kendimizi riske atmayız hele ki aile evinde.. Mesela ben onun yaşadığı şehre onu görmeye gitmek istiyorum fakat ailemden çekiniyorum göndermeye ekler diye ki büyük ihtimal göndermeyecekler sebebi düğün olmadan aynı evde kalamazmisiz. Eşim oldu daha rahat görüşürüz sanmıştım ama asıl nişanlıyken daha rahat gorusuyormusuz. Nikahı da lojman, tayin sebebleriyle kıydık. Sırf bu hareketlerinden dolayı kıymaz olaydım diyorum bazen. Ne yapsam bilemedim. Çok özledim onu ve yanına da gitmek istiyorum ama öyle bir haftalığına felan hayatta göndermezler.

Nikâhımız oldu fakat düğünümüze yaklaşık 1 sene var?
Cevapla