1.5 ay önce evlilik teklifi aldım, şimdi ayrıldık. Yüzüğü çıkartmalı mıyım?

1 buçuk ay önce falan evlilik teklifi aldım bu ay aileler tanışıp isteme tarihi falan konuşulacaktı ama gün ayrıldık yüzüğü çıkaramıyorum yüzüğü çıkarıp bana aldığı herşeyi geri göndermeli miyim yoksa beklemeli miyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Bu akşam sensiz yapamıyorum dayanamıyorum sensiz olmuyor gibisinden mesaj göndermişti ailesiyle de konuşmuş kararlaştırıp bian önce gidelim diye
1.5 ay önce evlilik teklifi aldım, şimdi ayrıldık. Yüzüğü çıkartmalı mıyım?
Cevapla