Söz Nişan bir mi? YOKSA ayrı ayrı mı yapmalıyım? Düğün 3 ay sonra?

Benım kim gelirse gelsın dıyorum ısteme söz nısan tatlı hepsını bir , evimizde yapayım dıyorum..
Erkek tarafı 2 saat uzaktan gelecekler başka ilde oturuyorlar ama kım gelırse gelsın mı acaba aıle arası mı?
siz neler düşünüyorsunuz bu meşakatli yolda?
Söz Nişan bir mi? YOKSA ayrı ayrı mı yapmalıyım? Düğün 3 ay sonra?
Cevapla