Ailemden çok sıkıldım onlar gibi toksik olmak da istemiyorum?

Ailem kendimi bildim bileli geçimsiz sürekli kavga eder ablam gidince ev biraz rahatladı sonra sevgili yaptı 3-4 sene huzurumuz kaçtı ablam her şeyimi eleştiriyor her gördüğü insanı eleştiriyor beni aramaz sormaz istemedi olacaktı onu bile söylemedi niye söylemiyosun dedim sen benim küçüğümsün saygılı ol falan dedi saçma sapan bağırır durur napabilirim ben de sıkıldım artık onun gibi tokaiklik de yapmak istemiyorum

Ailemden çok sıkıldım onlar gibi toksik olmak da istemiyorum?
Cevapla