Yeminle bıktım ailemden napmam gerekiyor?

Üni okuyorum daha 1. sınıfım.

ailemin yanında mecbur para yok başka şehirde okuyamadım.

Yurt çıkmıyor çıkan yurtlarda çok kötü hapishane gibi.

Ailem çok negatif baskıcı ben eğer pozitif olmazsam sinirlerini benden çıkartıyorlar. Soruyorum niye sinirlendin naptım ben sana diye. Bişey yapmadınki sinirlenmek istedim diyo babam.

İkisi de birbirinden negatif.

Evde boğuluyorum ağlıyorum hiç bana acımıyolar. Bişey yaptığım yok evi tatil günleri temizliyorum daha napiyim?

Yetti artık ya.

Güncellemeler
+1 yıl
Bu sitedeki benim derdimle dalga geçen şerefsizlerin de Allah belalarını versin.
Yeminle bıktım ailemden napmam gerekiyor?
Cevapla