Dört kişilik grupdayım ama sadece bir kişiyi yakın hissediyorum?

Dörtlü grubum var ama maalesef bir kişiyi yakın hissettiğim için diğerleriyle yalnız kalınca konuşacak bir şey bulamıyorum
Dört kişilik grupdayım ama sadece bir kişiyi yakın hissediyorum?
Cevapla