Neden hep tek tük insanlarla yakınlık kurabiliyorum?

Kolay kolay kimseyi yanıma yaklaştırmıyorum. Yaklaşanı da iyice elekten geçiriyorum. Sonra farkediyorum ki çevremde tek tük insan var. Bende diyorum güzel arkadaşlıklar kurayım ama bazen kendimi bu konuda beceriksiz hissediyorum. Genelde bir süre sonra bir insanda bir şey görünce hemen siliyorum onu. Hep kendi kendime yeniliyormuşum gibi geliyor. Belki de savunma mekanizması bilmiyorum ama ne yapmalıyım bu durumda

Neden hep tek tük insanlarla yakınlık kurabiliyorum?
Cevapla