Yalnızlık, aile problemleri ve anksiyete içinde boğulan var mı böyle hisseden 😔?

Valla ben yalnızım ama ben konuşursam biriyle hep dert anlatıyorum hayatım hiç güzel gitmiyor da.. biraz da ailemin yüzünden tabi, demin özelde bir arkadaşla konuştum, kadın, oda ağır anksiyete hastasıymış onunda sıkıntıları varmış ölmek istiyormuş falan, baya yazdı, zaten bazen başkasının yaşadıklarını görmekte beni üzüyor, bu yüzden yalnız ve sıkıntıdayım?

Yalnızlık, aile problemleri ve anksiyete içinde boğulan var mı böyle hisseden 😔?
Cevapla