Görücü usulü tanıştığım erkeğin annesiyle aynı binada alt katta oturmak sizce mantıklı mı 😕?

2 katlı evleri varmış zemin katta oturmamızı istiyorlar. Fakat ben havuzlu rezidansta oturuyorum ailemin durumu çok iyi Bende istemiyorum kaynana ile oturmak çocuğun arabası da yok babasının yanında çalışıyor. Fakat herkes çok zenginler falan diyor ama çocuklarına araba bile almamışlar Buluşmaya gelirken babam işten gelsin arabasını alıp gelicem demişti bana biraz tuhaf geldi ailesinin yönetimin altında gibi hissettim benide annesi buldu. Bizim durumumuzu biliyorlar neden bana geldiler ki görücü olarak?

Görücü usulü tanıştığım erkeğin annesiyle aynı binada alt katta oturmak sizce mantıklı mı 😕?
Cevapla