Anneye Yakın Diye Rutubetli Evde Oturulur Mu?

Ben (23) eşim (28) yaşındayız. İkimizde çalışıyoruz. Yaklaşık 22 bin₺ borcumuz var. Bi kısmı bir dönem tek maaş olduğundan, bir kısmı da eşim coin iddia vs oynadı diye. O 3188₺ maaş alıyor ben 3425₺. Babasının arabasını kullanıyoruz fiyatlar malum şimdiden 600₺ yakıta gitti. şu an ev kiramız 850₺ ama 6. Ay da zam gelecek. Ev kiraları oturduğumuz semtte 1000₺'den başlıyor. Eşime yazın fiyatların artabileceğini, kışın taşınmak istediğimi söyledim. Kabul etmedi. Borcumuz biraz azalsın 6. Aya kadar düşük ödemek varken neden 1500₺ vs ödeyelim dedi. Evimiz annesine yakın arabayı da onun garaja koyuyor. Evlenirken eşyaları aldılar ama evlendikten sonra ben okula giderken vs bi maddi yardımda bulunmadılar, tek maaşın yetmeyeceğini biliyorlardı. Ben de "Sen ailene yakın oturacaksın diye rutubetli evde oturmak zorunda değilim, sana borç getirmedim ama senin yaptığının acısını ben çekiyorum." dedim. Eşim "Seninle bir yola çıktık. Borcumuz 400 bin₺ gibi dert ediyorsun. Olmuşun önüne geçilmiyor. Beni biraz anlamaya çalış. Az hafiflesin kredi kartı yaza doğru çıkarız. Ben borçları takmamayı öğrendim ama sen eskileri açıyorsun. Beraber çalışıyoruz öderiz." dedi. Kavga ettik. Sizce kim haklı? Ve tavsiyeniz varsa?
Anneye Yakın Diye Rutubetli Evde Oturulur Mu?
Cevapla