Esim annesi ile resmini tablo şeklinde baya bir büyük oturma odasına bana sormadan asmış normal mi? Deliricem ben mi abartiyorum?

Esim annesi ile resmini tablo şeklinde baya bir büyük oturma odasına bana sormadan asmış normal mi? Deliricem ben mi abartiyorum?
Cevapla