AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
Ilk 3 ayda olmayan sonra hiç olmaz daha da kötüye gider Ayrılık kurtul
Bir şey diyeceğim eşin senin kıymetini bilmiyor seni sevse böyle de yapmazdı zaten erkek sevdiği kadının bileklerini sıkmaz kıyamaz. Böyle bir adamdan boşansan senin hayrına olur. Sakın adama barışmak için sen gitme sen gidersen ben senin bu hallerini ve ailenin bu davranışlarını kabul ediyorum olur. Bırak adam uğraşsın. Sen laf sokma ilgilenme. Sen her gün eşinin ailesinin evine gitmek zorunda değilsin. Adam şiddet potansiyeline sahip birisi bence dikkatli ol.
Bugün bilek sıkan bir erkek, yarın daha ağır şiddete geçme potansiyeli taşır. Şiddet bir anda tokatla başlamaz, genelde basamak basamak ilerler:
1️⃣ Sözlü şiddet
– Bağırma
– Parmağını sallama
– “Sen gelinsin, sus” gibi aşağılayıcı cümleler
2️⃣ Fiziksel temaslı kontrol
– Bilek sıkma
– İtme, sarsma
– Yakasından tutma
3️⃣ Fiziksel şiddet
– Tokat
– Sert itme
– Yumruk / tekme. Ayrıca şunu da unutma Yorgunluk, stres, aile baskısı şiddetin sebebi değil bahanesidir.
Milyonlarca insan yorgun, stresli ama:
Eşinin bileğini sıkmıyor Parmağını sallayıp aşağılamıyor. Koşarak barışmaya gitmek, “Bunu kabul ediyorum” mesajıdır. Sınır çizilmezse, beyin şunu öğrenir: “Demek ki bunu yapabiliyorum” sakın sen barışmak affetmek için erkeğin ayağına gitme, bu şiddetin arkası gelirse de” Beni bir daha fiziksel olarak rahatsız edemezsin” de ailenin evine git ailene de söyle
Ne alaka ya git kendi evinde dur kocan olacak adam da ailesine sahip çıksın azcık.
Sakın yaşama hep beraber olmak isterler özeliniz kalmaz
Eşin geniş bir düşünceyle etrafına bakmayıp ağzına geleni söylüyor kırılacak mı edecek mi diye düşünmüyor bencil yani yine de tekrar sakince konuşmayı Öner bakalım ne diyecek olmazsa ailesine söyle belki orta yolu bu şekilde bulursunuz
O düzelemez kolayca kırılmak bazen iyidir diyor hatırlarsın tekrar yapmazsın diyor
Seni o kadar çok iyi anlıyorum ki... Annesinden babasından kopamayan ezik sünepe insanlar kadar başa bela bir kitle yok. Bu yüzden benimde evlilik bitti.
Kaç yaşındasın nerede yaşıyorsun sene olmuş 2026
Bazen erkekler taş kafalı oluyor. Düşünmesi gerek aslında
Bitirmez bee abartmayın, aynı ev olmadığı sürece kimse kimseyi ilgilendirmez
Ben şunu merak ediyorum neden boşanmıyorsunuz yani daha çok erken elalemle ne der kafasında mısınız?
Yeri geldiğinde minnoşluktan çıkıp aslan olmayı bilmezsen çok ezilirsin bu kadar söylüyorum 🙂
Yürümüyor. Büyükler sorun yaratinca yaşaman imkansiz
Yazdığın yazı ile eşinin ailesiyle altlı üstlü oturmanin alakasını çözmeye çalışıyorum
Aşağı inme ya da artık üsttwlerse yukarı çıkma.. Gitme yani yanlarına evde işim var de
Bir gün gitme bugün gelemeyeceğim ev işlerim var de tabi kırmadan güzel bir üslupla, altlı üstlü oturmak sürekli birlikte olmayı gerektirmiyor.. sınır koymak sana kalmış güzel bir üslupla sen mesafeni koy
Ben kendi anne babamdan ayırt etmedim onları haklarını yemiyim çok iyiler beni de kızlarından ayırt etmiyorlar ama bizim de bi özelimiz olmalı 7/24 onlarla zaman geçirip 2 saat evimizde zaman geçiriyoruz yetmiyor bana bu durumdan çok yakındım eşime bir de sürekli ben bir şey bilmiyormuşum gibi davranılıyor bana annesi sürekli bana bir şey öğretme peşinde eşim sürekli bir şey öğren annemden derdinde nasıl eş uğurlanır nasıl yemek yapılır abi ben kendi evimde zaman geçiremiyorum ki bunları yapayım göstereyim
Evlilik sağlığı için bir an önce oradan uzaklaşın bence
Çok zor bir durum bu böyle devam ederse olan sana olucak biliyorsun değil mi
Çok geç olmadan bu durumu sonlandır derim
Çocuğun yoksa neden boşanmıyorsun ki? Yani erkekler herşeyi kendi etrafında döndüğünü sanıyor ama kendi hayatlarından taviz vermiyorlar ( genellemiyorum tabi) sende taviz verme
Yani öyle ama boşanmakta çözüm değil önce bi yola getirmeye çabalamak gerek sonra olmasada ben denedim olmadı dersin hadi onuda geçtim kaynana kayınbabada anlayışlı olmalı biraz da
@Snmlle ne yaşadığınızı ben bilemem nasıl yaşadığınızıda ama senin anlattığına göre sana ve kişisel alanına saygı duymayan biri. Düşüncesiz biri de. İleri de keşke boşansaydım zamanında demek istememen için bir düşün. Benim kuzenimde eşinin ailesi ile altlı üstlü oturuyordu, ve hiç oturmak istemedi, birlikte vakit geçiremiyoruz diye yakınıyordu eşi ile tartıştılar ve kocası nerede görev yapıyorsa birlikte gittiler. Çünkü kuzenim kalmak istemiyordu. Zaten ayrı bir ev aldırdı şehir merkezinden. Bizde ki kızlar da baskın o da ayrı. Zaten ne demiş atalar ev üstüne ev olmaz.
Soruyu soran ben değilim zaten ama bende boşandığım için yanıt vermek istedim
@Snmlle hmm… siz başta çabaladınız mı?
İllaki hemen hadi boşanalım demedik
@Snmlle anladım, hayırlısı olsun
Öyle işte ama boşandık
Çok kötü. Bu büyük bir hata. Belki o kadar yıl eşin olsun rahat rahat vakit geçireyim dedin ve evlendin ama hata etmişsiniz o şekilde yaşamak büyük yanlış çünkü gelini damadı neyse çıkarcı aile varsa işin içinde kullanırlar
Kesinlikle eşinin net ve sağlam şekilde arkanda durması gerekirdi altlı üstlü oturmak sorun değil koca koca olacak destek verecek kaleyi yıkan koca başka bişey değil görüştüm geçmiş olsun
Ailesiyle benim de bi sıkıntım sorunum olmadı çok şükür ben eşimi suçlu görüyorum oda beni
Boşanma sebebi diyeceğim ama teşvik etmek istemiyorum net çizgiler çizmek zorundasınız bu böyle gitmez aile içi huzur çekilmez hal alır zamanla
Aslında çok kolay inatlikla ve haklıyım diyerek değil tatlı dille anlat örnek çok gitme gün içinde kendi evinde otur inme aşağıya haftada bir git yemek içinse kendi evinde yap eşinde yemek için kendi evine gelsin
Bu erkeklerin aile meraki niye evlenirlerse otursunlar analariylaa
Kanka kocan tam bir o. rs. pu evladı sende onla evlenerek kendini kucuk dusurmussun
Asla olmaması gereken şeyler başka eve çıkın kiraya Senin işin zor mu ne iş yapıyorsun
Bitirir tabiki helede eşin seni anlamıyorsa özel alanınızı eşinizin oluşturması lazım ama görünen o ki ailesinin gölgesinde halen imkanın varsa uzatmadan boşan gitsin
Çocuk varsa bitirmekten yana değilim bence bilmiyorum soruyu Soranın artık nasıl görüşü varsa
Buradan taşınalım ya da ben seni boşarım diyerek sağlam bir duruş göster yanında olursa seviyordur ama ailesini seçiyorsa baştan bitirmek senin için daha iyi olur
Boşanma çözüm değil öyle deme
Eşin çıkmasan sen çıksan evine işlerini yapsan. O gelince birlikte olsanız olmaz mı
Hiç yaşama derim. Benim ablam aile apartmanında oturuyordu. Hiç uyum sağlayamadılar. Kötü ayrıldılar kaynanasıyla. Çok yakınlık tez ayrılık getirir.
Sınırlarını çiğniyor resmen. Sana bir kitap önericem bacım onu mutlaka al oku
Niye bitirsinki ben beraber duruyorum benimki bitmediyse seninkide hiç bitmez diye düşünüyorum
ailesiyle altlı üstlü olman değil de kocanın davranşında bir sıkıntı var. seni o bu noktaya getirmiş.
Kesinlikle ailesiyle çok iyi anlaşıyorum nazar değmesin anlayışlı da insanlar beni anlamayan kocam olmuyo uyum yok hakaret eder gibi konuşması aşağılaması küçük görmesi niye yemeği evimizde yemiyoruz dediğimde bir şey mi yapmayı biliyorsun koca nasıl uğurlanır nasıl yemek yapılır anamdan öğren dedi
Allah yardımcın olsun canım, sabırlar diliyorum🙏
Abla annesinin büyü yemediğini, sen büyütme boş ver
Annesinden ayrılamayan biriyle de önğr geçmez yani...
Görücü usulü mü evlendin bu ne rezillik ya kocan seni sevmiyor en önemlisi bu sana değer vermiyor
Allah ferahlık versin sana bunları da bildiği gibi yapsın
Neden bitirsin hem destek olurlar zor samanda daha güçlenmesi lazım
Allah yardımcın olsun inşallah tez zamanda istediğin şeyler gerçekleşir 😢
Eşin biraz değişikmiş anlamadım gitti benimkide annesgilde oturmaz durmaz eve gidelim der hemen
@cicek857 tut onu elinde işte
Kız sus nazar edersin falan 😂😂
Bitirir ve başa da çıkılmaz. Anne kuzusu erkekden olmaz
Birbirlerine çok karişan özellerini yayanlarla mutlu olmak zordur uzağa taşinmak kaçınılmaz
ayy allah kurtarsın yaa aile apartmanı hiç çekilmez... kendine evde iş çıkart gitme tatlım başka türlü kurtulamazsın onlardan
Yanlış koca seçmişsin. Geçmiş olsun
bitirir tabe.. ozgurluk nerde be..
O kişiden bir şey olmaz
Samanyolu TV gibi ooolum
Ayrıl meselaa?
Düşüncesiz eş kadar insanı yoran bir şey yok.
Düzen yok tavsiye etmem ben
Baya etkiler bizide etkiliyordu
Ay bu aptlların hepsi mi aynı olur
Bitirir, ayrı ev tek çözümü
bitirir bence ayrı yaşanmalı
Siz karı-koca olamamışsınız sanki biraz
Allah yardımcın olsun
Balık baştan kokar başta yanlış yapmışsın
Benim kabul edeceğim bir durum değil
Konuştunuz mu bu durumu eşinle
Kim altta, kim üstte?
Biz boşandık ama doğru düşün
Peki kocan senle yalnız kalmaya gerek duymuyor mu niye bencil davranıyor ki
Senden de çoğaldı ha 💆🤦