Eşim her şeyi ailesine bildiriyor? bu durum beni sıkmaya başladı?

7 aydır evliyiz, her şeyimizi biliyorlar. Mahremiyet sıfır. Gezmeye gidiyoruz rapor ediyor, doktora gidiyoruz rapor ediyor, her şey ama her şey. İşe gitmeyip evde dinlenecekse benden önce babasına arayıp söylüyor, biryere gidecekse babasını arayıp söylüyor bir şey lazımsa alayım diyor, bana ikinci olarak ha er veriyor. Bazende hiç vermiyor. İş değiştiremiyor babası şimdiki işine iyi diyor diye. 28 yaşında adam ya babası olmadan bir şey yapamıyor. Babasıda öyle yetiştirmiş onu sürekli ona muhtaç olsun gibi. Ben bir şey deyince de “ben babama her şeyi söylediğimde o mutlu oluyor, çocuğum bana değer veriyor diye düşünüyor” diyor.
En ufağı markete giderken makarna al desem bunu bile babasına söylüyor. Ya bıktım ya.

Ne konuşsam nasıl anlatsam da bukadar rapor vermese? Evlenmeden önce böyle değildi. Evlendi ve bir baba sevgisi sardı onu. Hamileyim, testi pozitif gördükten tam 2dk sonra babasına gitti söyledi. Beraber sevinemedik bile.
İkimizin bir aile kurduğunu kabul etmiyor, hepimiz bir aileyiz diyor. Evlenmeden önce böyle değildi
Eşim her şeyi ailesine bildiriyor? bu durum beni sıkmaya başladı?
Cevapla