Evlendiğimde kendi evimde oturup kocamdan kira istemek normal mi, siz olsanız ne yapardınız?

Onun 2 tane dairesi var ama varoş mahallelerde. Benim de bir tane dairem var ve çok elit bir semtte ve çok geniş güzel bir daire. Güncel kira değeri aylık 50-60 bin civarı. Evlilik düşünüyoruz onun benim evimden haberi yok. Onun evleri oturmak için uygun değil. 3 evimiz varken kiraya çıkmak saçma. Kendi evime yerleşsek ve ondan bana aylik 50 bin kira ödemesini istesem olur mu?

Bu sorunu nasıl çözeceğim?

Evlendiğimde kendi evimde oturup kocamdan kira istemek normal mi, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla