Onun 2 tane dairesi var ama varoş mahallelerde. Benim de bir tane dairem var ve çok elit bir semtte ve çok geniş güzel bir daire. Güncel kira değeri aylık 50-60 bin civarı. Evlilik düşünüyoruz onun benim evimden haberi yok. Onun evleri oturmak için uygun değil. 3 evimiz varken kiraya çıkmak saçma. Kendi evime yerleşsek ve ondan bana aylik 50 bin kira ödemesini istesem olur mu?
Bu sorunu nasıl çözeceğim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Benim param senin paran senin paran benim param olmayacaksa çok zor. Anca soyle yapabilirsiniz. Kirada oturuyor gibi ortak hesabımıza para atalım gibu
Evlenince harçliğini kendine ayırıp tüm maaşini bana verse sorun etmem. Ama ya vermezse? Bunu da şu an konu edemiyorum haliyle yanlış anlar
Evinizin olmasi ve soylememeniz güvensizlik oluşturabilir.
Kardeşim lütfen evlenme Bir de avukat masrafı falan çok olur cidden böyle düşünüyorsan sakın evlenme
Niye sen evlenince eşine tüm maaşini verecek misin? Yoo
Senin paran benim param mı var ya
Sen önce bu kafa yapısından çık
Evlendiğin adamın cebine 50 60 lira fazla girdi diye kıskanıyorsun
kendi mutluluğunuzu için harcayacaksınız onu
Ne belli? Ya cimri davranirsa. Tatil istediğimde olmaz derse. Kıyafet aldiğimda kızarsa, kendi arabasini yükseltip benimkini külüstür bırakırsa?
Kaç yıldır konuşuyorsunuz
6 ay
Çok kısa süre daha çok zaman var
Yok yaşimiz geçiyor çocuk istiyorum bekleyemem zaten o da evlenmek istiyor
Acırım da o çocuğu acırım hakkınızı hayırlısı olsun kardeşim ne diyelim
Ama bu düşüncelerle evlenmesen daha iyi olur
Neden?
Sen şirket kuruyorsun ki bu kafa yapısı ile olmaz
Sen mantiktan uzak sadece o anlik duygularinla mi evleneceksin?
sağ cebinden alıp sol cebine mi koyacaksın?
Evlenince tüm maaşini bana verse sorun etmem. Ama ya vermezse? Bunu da şu an konu edemiyorum haliyle yanlış anlar
Bu kadar merhametli olma bacım, 2 tane böbreği var birini satsın.
Kendi harçliğini ayırıp versin maaşını 😂 paranin kontrolü bende olursa ben de varımı yoğumu rahatça koyarım. Ama o ayrı telden çalarsa ben niye herşeyimi koyayim ki?
Saçmalık kendin otursan kira ödemeyeceksin eşin oturunca neden alasın evlisiniz sonuçta
Eşimin evinde otursak benim 60 bin aylik kira gelirim olacak. Benim evimde otursak onun 2 evinden kira geliri olacak
Ya hiç söyleme ya da kşra alma ama öprenşrse de sıkıntı olur
Sen olsan napardin?
Ben olsam evim olduğunu gizlemezdim eğer gizlemek istiyorsam ya da kira alıyorsam mutlaka adamın güvenilir olmadığını düşünürdüm ki böyle biriyle en basımdan hayat kurma zateb
Güvenilir olmak başka. Yani sen kira gelirinden vazgeçersen tek maaşin kalir eline ve ekonomik rahatliğin azalir.
Erkeklerin hepsi sana sinirsiz ekonomik rahatlik sağlamiyor sonuçta
Diyelim kira ödemesini şstedin ve kabul etmedi ne yaparsın?
Inadina onun evine taşiniriz, trafik çilesi çeksin madem
Evin olduğunu söyleme. Kira iste
Öğrenince çok kötü olur ama
O zaman kiraya ver evini. Kirada otur. Bana kira öde demek daha kırıcı olur
Evim çok güzel elit semtte, terasindan bogaz görünüyor. Evi birkac ay önce aldim. Bu eve kiracı çökerse 12 yil çıkmazsa ve ben kenar mahallede oturursam çok koyar bu bana. Bunu da düşünüyorum
İlk evlilikler mi
Evet bu ev benim kendi kazancım
Öyleyse soylememekte haklısın. Bence dediğin mantıklı. Yaşlarınız kaç
Evlenme sen
Niye
Parayla evlisin
Niyeymiş
Sen evliliğin ne olduğunu anlamamışsın, muhasebe yapıyorsun ınun 2 evş var benim evim daha iyi, paeadını verşr mi bla bka bla
Bla bla bla
Evlilikte maddi yük erkeğin sorumluluğudur. Alma verme dengesi bozulursa huzur kaçar
öyle bir kanun maddesi yok ve medeni kanun eşittir diyor
Burası Amerika değil canım. Bu coğrafyada erkek olmanın nimetlerini ayrıcaliklarını sonuna kadar yaşayıp, sorumluluklarina gelince eşitlik diyemezsin. Yemezler 😂
Nedir nimet bu coğrafyada amerikadan farklı
Bu coğrafyada erkek her konuda üstün, ayrıcalıklı ve otoritedir. Sence neden Saddettin sarana herkes saygı duruşuna geçip helal olsun derken Ela Rumeysaya demediklerini birakmayip aforoz ettiler? Toplumsal cinsiyet eşitsizliği bu coğrafyanin çirkin yüzü
Ben sadettine aferim demiyorum adamın süyitü bozuk