Evlenince ev alıp bir odasını kiraya versek saçmalık mı olur?

10bin etse bize faydası olurdu. Ama ailem, ailesi uygun görmeyebilir. Böyle de geçim derdi oluyor. Bayan olsa biraz daha iyi gibi. Sizce saçmalık mı bu.

Evlenince ev alıp bir odasını kiraya versek saçmalık mı olur?
Cevapla