Arkadaslar sizce önlisans okumak avantaj mı dezavantaj mı?

Ben lise son öğrencisiyim muhasebe üzerine okuyorum. Malum bu yıl ygs sınavım var.. yani bu yıl universiteye gidicem insallah :)) Gel gelelim universiteyi kaç yil okuyacagim konusuna ben 2 yıl okumayı düşünuyorum sizce iyi mi düşünüyorum yoksa kotu mu? Cunku bana göre günümüz şartlarına bakarsak eğer bir lisans mezunu nasıl işsizzse bir önlisans mezununda lisans mezunundan aşağı kalır bir yeri yok.. Fikirleriniizi merak ediyorum...
Arkadaslar sizce önlisans okumak avantaj mı dezavantaj mı?
Cevapla