Aile & Toplum konusunda 743 cevap paylaştı. Ben peşinden koşturmayı hedeflemezdim, ilgiyi doğal olarak çekmeyi seçerdim. Kendinle meşgul olmak, sınırlarını korumak ve net olmak ilgiyi artırıyor. Sürekli ulaşılabilir olmamak, ama soğuk da davranmamak denge yaratıyor. En etkilisi de rol yapmamak; kendin olunca doğru kişi zaten adım atıyor.
31 Yorumla
Soran5 ayDengeyı kurmak çok zor. Biraz ilgi gösterince rahatlıyor gibi hissediyorum ilgisi azalıyor
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 473 cevap paylaştı.
5 ayYani ben çok karşı tarafın üstüne düşen yelkenleri suya indiren biri değilim..1 ay öncesine kadar hayatımda biri vardı ben hislerimi çok belli etmez, çok arayıp peşine düşmezdim kendisi çabalar ederdi ama hep sızlanırdı gün geldi onu kaybedince hislerimi belli etmeye , üzerine düşmeye başladım ve ilk yaptığı şey noldu beni yarı yolda bırakmak oldu bilmem anlatabildim mi?
07 Yorumla
Soran5 ayE bunlara nasıl davranmak gerekir ben anlayamıyorum. Onunkisi sadece elde edince başkasına giderim düşüncesimiydi?
- 5 ay
Büyük ihtimalle öyleydi çok yüz vermeyeceksin gizemli ketum olacaksın her aradığında ulaşılabilir olmayacaksın hislerini belli etmeyeceksin o zaman bak gör hepsi peşinde pervane
Soran5 ayAma insan duygularını, ilgisini belli etmek istiyor. Yani doğru ve sağlıklı bi ilişki istiyor. İçimden geldiği gibi davranmak istiyorum. Duygularım var bunu biliyor
Bi konudan dolayı mesajlarına geri dönüş yapmıyorum veya geç yazıyorum, bu durum onu soğutur mu- 5 ay
İşte sen belli edince karşı taraf kaçıyor sen bilirsin ben tecrübelerimden bunu gördüm
Soran5 ayNereye kadar belli etmeyeceğiz ki😂
- 5 ay
Benim ağzım yandı valla
Soran5 ayİlla birgün belli edeceğiz yani durum bu
5 ayKarşı taraf mesela bir çoban köpeği ise; gidip bekçilik yaptigi sürüye teklifsizce dalarız sonra kaçmaya başlarsak muhtemelen peşimizden kosacaktir o şekil olabilir. Ya da bir erkek kisisinin yari gizli yari fark ettirerek cüzdanını telefonunu yürütecek olursak muhtemelen peşimizden kosacaktir
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Karşı tarafı peşinden koşturmanın en güçlü yolu tam tersini yapmak 😄 Önce kendine odaklanman lazım. Kendine bakan özgüvenli biri her zaman merak uyandırır ✨
Mesajlara anında dönme, biraz zaman tanı. Hep sen yazma, alan bırak. Sürekli ulaşılır olursan değerini fark etmesi zor olur. Kendini geliştirdiğin, sosyal hayatın olduğu bir düzen kurduğunda zaten senin peşinden gelmek isteyecektir 💃💫20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 5 aykoşturamazsın
01 Yorumla
Soran5 ayNeden
5 ayBazı erkeklerde çok ters teper taktikler.
Birçok erkek zorluklarla mücadele ediyor, emin ol kafası ailesindedir, isindedir, yani "dur ben bu kızın peşinden kosayim biraz" diyemeyecek kadar psikolojisi bmbk olabilir.
03 Yorumla
Soran5 ayEvet şu ara öyle ama beni de ihmal etmemeli
- 5 ay
Hiç ilgilenmiyorsa nextle
Soran5 ayİlgileniyor yazıyor ediyor
5 ayKarşı tarafın böyle bir niyeti olmadığı sürece naparsan yap koşturamazsın.
Böyle bir niyeti olan biriyse bir şey yapmana gerek yok, yerinde öylece dursan da koşar.01 Yorumla
Soran5 ayDoğru
5 ayİlgilenmeyerek onun kafasında soru işareti ve merak bırakarak onu ne uzak ne yakın olacaksın her şey anlatmayacaksın acık vermeyeceksin çok
07 Yorumla- 5 ay
Boş işler bunlar karşındakinin sana gerçek bir ilgisi yoksa istersen öl umrunda olmaz. Taktikle olacak işler değil bunlar 😃
Soran5 ayMesela yazdıklarına cvp vermemek gibi mi
- 5 ay
Evet geç cevap vermek gibi felan bu taktiği erkekler de kullanıyor karşındaki erkek sana nasıl davranıyorsa sende biraz ona yakın davranmalısın
Soran5 ayAma o şekilde soğumaz mi
- 5 ay
Her zaman yapma ayarı olsun biraz
Soran5 ayAnladım dengeyi kurmak önemli
- 5 ay
Evet kendi hayatına odaklan gerektiği gibi davran abartmadan
Peşinden koşturmak değil, en güzeli birine doğru koşmak.. ziyan ediyorsunuz sevenleri, aşkları ve aşıkları 😒
01 Yorumla
Soran5 ayDaha çok ilgi göstersin anlamında
5 ayBazıları hiçbir şey yapmasan da peşinde koşmaya eğimli olur. Karşıdakinin karakterine bağlı bir şey bu ve böyle fantezilerinin olmamasını öneririm
01 Yorumla
Soran5 ayDoğru
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bu iş bilgisayara program atmak gibi değil. Yani herkese bu işlemi yapamazsiniz.
Adamın içinde varsa yapar, yoksa agzinla kuş tutsan fayda etmez02 Yorumla
Soran5 ayDoğru
Bende ayni durumdayim ben
adim attikça kaçiyor ben frenleyice o adim atiyor ne istiyor belli değil010 Yorumla
Soran5 ayOfff aynısı yaa bu pislikler neden böyle. Güzel bi şekilde iletişim kurmak varken
Soran5 ayBence seçenekleri çok
Soran5 ayReddettiğini pek düşünmüyorum. Bunlar doyumsuz pis varlıklar
Soran5 ayE sen varsın ama ailesi seni bilmiyor mu
Soran5 ayHayırlısı diyelim
Gizli Üye(30-35)5 ayErkekler elde edemediği kadına jel değer verir unutamaz her fedakarlığı yapar. Ulaşıyor gibi yapacaksın ama ulaşamayacak hep mesafe olacak kaybetme korkusu olacak
15 Yorumla
Soran5 ayTamam ama bu nereye kadar olmalı. İnsan ilgisini sevgisini illaki göstermek istiyor
Cevap sahibi5 ayValla hep böyle olacak. Dön bak erkeklerin aldatma sebebi budur. Hele de erkek çirkinse çirkin erkek sendromuna yakalanıp evindeki güzelliği “ben bunu tavladıysam herkesi tavlarım” düşüncesine girer. Evli bile olsan her daim kaybetme korkusu olacka yoksa kısa sürede aldatır veya değersiz görmeye başlar. Bak sosyal medyada bir kadın var doğurdu diye yemek yapmıyor her gün çorbasından tatlısına kaynanası gönderiyor kocasıda getiriyor kadın bir anne bile diyemiyor. Aşırı beceriksiz anca kendini süslemeyi biliyor çocuğa bile doğru düzgün baktığını düşünmüyorum kendisini düşünüyor sadece. Erkeği her zaman aşırı değerli hissettirmeyeceksin. Ben kocama köpek muamelesi yaparken değerliydim görüşmeye can atardı sonra insna gibi davranayım empati yapayım dedim o benim ağzıma etti. Nasılsa laf etmiyorum diye görüşmeleri ertelerdi, evlendik kimsenin yapmayacağı şeyleri yaptım halada yapıyorum ama değersizim. En baştaki gibi yapıyor olsaydım çok kıymetli olurdum.
Soran5 ayBu çok üüzücü ya. İnsan içinden geldiği gibi davranmak istiyor, ama karşı taraf değişir diye yapamıyoruz. Normal sağlıklı bi ilişki istiyorum ama şimdiki erkekler bunu istemiyor şaştım kaldım doğrusu
Soran5 ayBi durumdan dolayı mesajlarına cvp vermiyorum veya geç yazıyorum, bu durum onu soğutur mu bilmiyorum
Cevap sahibi5 ayYani arayı çok açmamak lazım. Ne çok ilgisiz bırakacaksın ne de çok ilgili davranacaksın. Ne olduğunu nasıl hissettiğini anlamayacak ki elde tutmak için sebebi olsun. Bende isterdim normal bir ilişki evlilik olsun ama maalesef ki günümüz erkekleri bu şekilde ilerliyor. Ve gördüğüm iş beceremeyen hep soğuk olan kızların daha çok sevildiği.
- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
5 ayMuhtaçlıklık ve loser'lık psikolojisinden kurtulman gerek.
13 Yorumla
Soran5 ayNasıll
- 5 ay
Kendine değer ver, kendine yatırım yap zaten o kişileri gözün görmemeye başladıkça, peşinden gelecekler..
Soran5 ayO ilk yazdığın var zaten
5 ayBence koşturmayı düşünecek kadar bile umursama erkekler hiç bir şeye değmez.
01 Yorumla
Soran5 ayE nasıl davranmak gerek
5 ayBenim peşimden biri koşmasın huylanırım sapık diye düşünür kaçarım
01 Yorumla
Soran5 ayO anlamda değil ya
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
5 ayuğraşmaya gerek yok biz doğuştan maraton koşucusuyuz
02 Yorumla
Soran5 ayHarika
- 5 ay
:d beğenmenize sevindim ama durum bu ya
Aile & Toplum konusunda 662 cevap paylaştı. Çok seçenek var kimse birinin peşinden koşmaz bu fikirden vazgeç bence
05 Yorumla
Soran5 ayÜzdü
Soran5 ayEskiden böyle değildi sanki
Soran5 ayKarşı taraf daha çok çabalardı yani
Lovebombing yapıp ilgiyi bianda kesince boşluğa düşüp peşime düşerler
05 Yorumla
Soran5 ayYazdıklarına cvp vermiyorum
Soran5 ayE ozamanda soğumaz mı
Soran5 aySoğuyan çokk
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
5 ayNiye kosuyorum beraber yürüsek olmuyor mu gönlü olan zaten koşturmaz:))
03 Yorumla
Soran5 ayBiraz daha ilgilenmesini istiyorum
- 5 ay
Kadın İlgiye doymaz erkek de o ilgiyi vermez erkek görsel bir varlık gördüğün aşık oluyor o kadar ama kadın daha duygusal yaklaşıyordu duygusal bir varlık olduğu için ve hep bekliyor
Soran5 ayEvet buluştuğumuzda çok ilgili daha farklı davranıyor, ama maalesef her zaman buluşamıyoruz. Evet ben çok duygusalım. Duygularını göstersin istiyorum ama o bunu yapmıyor
Aile & Toplum konusunda 6,5b cevap paylaştı. İstemeyen biri en başından koşmuyorsa o iş imkânsız gibi bir şeydir
020 Yorumla
Soran5 ayYazıyor ediyor ama dengesiz tarafıda var
Soran5 ayYa neden
Soran5 ayİşte bundan emin değilim.
Soran5 ayYazıyor zaten sorun yazmaması değil
Soran5 ayE yazıyor işte. Ben görüldü atmama rağmen üst üste yazıyor
Soran5 ayBazen çok ilgili bazen değil gibi hissediyorum ruh hali değişiyor
Soran5 ayEvet maddi ve aile sıkıntıları var zaten, ama insanın aklına ister istemez başka şeyler de geliyor tabi
Soran5 ayEvet gelecek kaygısı var aynenn bunu demiştiii. Ama bu durumda beni de ihmal etmemeli yani hakkı yok
Soran5 ayKötü bi durum
Soran5 ayUmarımmm çok sağol
5 ayKılımı kıpırdatmam benim ugrasimla koşacak kişi hiç koşmasın daha iyi ona da bana da zahmet
06 Yorumla
Soran5 ayYazıyor ediyor ama tatmin olmuyorum
- 5 ay
Onu şu an ben de yapıyorum gülum bu emek değil zaten
Soran5 ayGörüldü atıyorum üst üste yazıyor
- 5 ay
🙂emin ol zor değil onun için
- 5 ay
Senin için de bi emek kriteri olmasın bu
Soran5 ayPeki ne yapması gerek.
Daha geçen hafta dışarda buluştuk. 1.5 saat yol geldi 2-3 saat durdu tekrardan gitti
- Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
5 ayUmursamayarak, peşimden koşsun çabasını yok ettiğin an peşinden koşar
01 Yorumla
Soran5 ayUmursamayacaksın derken mesajlarına geri dönüş yapmamak gibi mi
Kartlarını ya da telefonunu al kaç ozaman koşar 🤣🤣
02 Yorumla
Soran5 ayHahah o anlamda değil
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
5 ayGüzel/Yakışıklı biri isen birsey yapmana gerek yok kendiliğinden koşar
03 Yorumla
Soran5 ayGüzelim
- 5 ay
O zaman birsey yapmana gerek yok
Soran5 ayYazıyor ediyor ama dengesiz bi tarafı da var
- Aile & Toplum konusunda 409 cevap paylaştı.
5 ayLibidosu yükselmiyorsa ne yapsan peşinden koşmaz 😂
012 Yorumla
Soran5 ayNedennn
- 5 ay
Tayt giy sana aşık olursa peşinden koşar 😊😂
Soran5 ayDar pantalon giydiğimde tayt gibi demişti. Bakanlar oluyor rahatsız oluyorum demişti
- 5 ay
Seni kıskanmış bu sevgi belirtisidir
Soran5 ayGerçekten miii bazen anlayamıyorum
- 5 ay
Evet gerçekten 😊
- 5 ay
Seni önemsediği değer verdiği için giyimine karışıyor
Soran5 ayEğer öyleyse mutlu olurumm
- 5 ay
Mutlu ol
Soran5 ayÇok sağol
Soran5 ayHepimiz olalım
- 5 ay
Evet hepimiz sende sağol
5 ayKoşturmaya gerek yok ki gönlü olan gelir gönlü olmayan kalır zorla güzellik olmaz...
01 Yorumla
Soran5 ayGel git yapıyor
Peşinden neden koşturuyorsunki. bunlara ne gerek var seven insan her türlü gelir
09 Yorumla
Soran5 ayGel git yapıyor
Soran5 ayÇok konuştum şuanda mesajlarına cvp vermiyorum
Soran5 ayBenden soğur mu orasını bilemiyorum
Soran5 ayGeliyor ama beni tatmin etmiyor sanki
Soran5 ayBıraktım şimdilik
Ponçik hanım iyi geceler Bu dakikaya bugünlere kadar koşmadıysa artık koşmaz sanırım
03 Yorumla
Soran5 ayTaktik istiyorum
Soran5 ayBitmedi henüz
5 ayGercekten ilgini cekmesin o kisi mutlaka pesinden kosar😂
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
5 ayEn sözlerde ilk 5 te yerini her daim koruyor.
“Fazla naz aşık usandırır.”00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 366 cevap paylaştı. Hiç öyle bir derdim olmadı. Bilmiyorum dolayısıyla.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 aySürekli çoraplı kombinler yap. Iyi taşıyabiliyorsan peşinden koşarken havlar bile 🤣🤣🤫
112 Yorumla
Soran5 ayNasıl yani
Cevap sahibi5 ayErkeklerin en sevdiği şeydir ince çoraplı elbise/etekli kombinler diyorum yani. Siyah ince çorap detayını lazım olduğunda hep kullan. Bir tatlı gülüş, derin bakış derken hipnoz olur 🤣🤭
Soran5 ayEvet bu tarz kombin yaptığımda bakanlar oluyor rahatsız oluyorum demişti. Dar ve açık saçık giyinmemi istemiyor 🥲
Cevap sahibi5 ayÇünkü seni paylaşamıyor ve herkesin senden etkilendiğini biliyor 🤫
Soran5 ayEvet zaten güzelsin bunlara ne gerek var demişti. Yani bu sevgi belirtisi midir
Cevap sahibi5 ayEvet olabilir. Dediğim kombinleri yaptığında muhtemelen çok beğeniyor ama herkesin gözlerinin senin üzerinde olmasından rahatsızlık duyuyorsa bu kıskandığı içindir.
Soran5 ayEvet kıskanıyor ve bu durum hoşuma gidiyor🥰 Yazın mesela kısa elbise giyindiğimde yakışmış mı diye sorduğumda. Hayır demişti çok kısa 😂
Cevap sahibi5 ayAhaha kıskandırmakla uğraşma ama bir yerden sonra kısıtlamaya girer bu. Sana güvenmesini sağla ve canın ne istiyorsa onu giy
Soran5 ayYok uğraşmıyorum ama böyle olunca tatlı oluyor. Bidaha böyle giyindiğinde seninle görüşmem demişti, bakanlar olunca bu durum beni rahatsız ediyor kendimi kötü hissediyorum demişti. Bende artık çok dar giyinmemeye çalışıyorum
Cevap sahibi5 aySen özgürlüğünü şimdiden vermişsin bile. Seninle görüşmem, rahatsız oluyorum falan gibi sözler tamamen manipülasyondur. Bunlar özgüvenli birinin söyleyeceği sözler değildir. Böyle biriyle evlendiğinde muhtemelen kapatma gibi kul köle olursun. Aşkın yerine sadece sevgi ve alışkanlık aldığında söz hakkın bile kalmaz.
Soran5 ayBu söylediği neden manipülasyon olsun. Umrunda olmasa istediğini giyin derdi. Seven insan kıskanır. Karşı taraftan gelen adam senin yanındaki kadına baksa rahatsız olmazmısın. Yok o dengeyı sağlayabiliyorum kul köle falan olmam. Söyledikleri benim için önemli evet saygıda duyuyorum, ama tamamen onu istediği gibi hareket de etmem.
Cevap sahibi5 aySevmiyor mu dedim? Algılarında bir problem var belli ki. Sana asla laf anlatmaya çalışmayacağım. Yaşamadan anlamayacaksın. Zaten buralara meze ettiysen o ilişkinin ne olacağını zamanı gelince göreceksin. Sohbetimiz burada bitmiştir. Artık yazmazsanız sevinirim, iyi günler.
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
5 ayAtlet sevgili bul bacım sen.
Koşsun dursun 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayAssholr un yok mu?
Zeka meka sağduyu beklemiyoz artık zaten de..
01 Yorumla
Soran5 ayNe diyon ya
Gizli Üye(25-29)5 ayKoşmayarak ciddiyim koşma onlar koşuyor hırs yapıp
09 Yorumla
Soran5 ayE nasıl ama. Mesajlarına cvp vermemem mi gerek
Cevap sahibi5 ayHayır tabikide fazla ilgi verme hevesli olduğunu belli etme erkek seni istiyorsa koşmasanda yapışıyor sana misal bana yazan çocuğa cevap vermedim ama takiptende çıkmadım hikayelerini de izledim. Ertesi hafta yine yazdı o zaman cevap verdim hafif samimi konuştuk bir dahaki hafta yine yazdı bu sefer soğuk davrandım sıcak soğuk taktiğide işe yarıyor aşırı ama şuda var aşırı hoşlandığım erkeğe bunu yapamıyorum o zaman m*la bağlıyorum
Soran5 ayİşte ben bundan aşırı hoşlanıyorum duygularım var. Görüştük güzel vakit de geçirdik. Duygularımın olduğunu biliyor biraz yakınlaştık
- 5 ay
Senin ki de bi amacı olduğu için yazıyo emin ol 😃 karşıdakinin bi hissi yoksa sabaha kadar taktik yap istersen öl umrunda bile olmaz. Bu taktikler fslan boş iş, yarın başka biriyle yakınlaşır sen kendi kendine sıcak soğuk yaparsın hala 😂
Cevap sahibi5 ay@AfiliYlnzlık Taktikler sevene işe yarar sevmiyorsa işe yaramaz zaten ama seven erkekte bir müddet sonra sıkılıyor elde edince
- 5 ay
Yoo seviyorsa sıkılmaz sıkılıyorsa sevmemiştir. He anlaşamazsınız ilişki biter o ayrı bişey ya da davranışlarınla kendinden soğutursun bunlar farklı şeyler, ama gerçekten sevmişse ortada bişey yoksa sıkılma falan olmaz.
- 5 ay
Yorum yapan hanımefendi bu konu hakkında taktiğe ihtiyacım var bana ulaşırsanız memnun olurum teşekkürler şimdiden 😊🙏
Cevap sahibi5 ay@Youngboss1 😶 özelden kimseyle konuşmuyorum pek konu ne
- 5 ay
Kız ile alakalı, ulu orta yerde anlatmayı sevmiyorum lütfen 🙏
En büyük mıknatıs, kimseye eyvallahı olmayan ama nazik ve hayatı seven bir duruştur. Sen kendi yolunda parlayarak yürü, onlar zaten o ışığa gelecektir. 😉
01 Yorumla
Soran5 ayÖyleyim aslında
5 ayBeğenip hoslaniyorsam adam niye peşimden koşsun yorulsun ki ya yazık. Enerjisini beraber vakit geçirmeye gezmeye tozmaya harcasin bence
01 Yorumla
Soran5 ayDengesiz çünkü. Bi öyle bi böyle. Erkolara acımak yok. Evet birlikte güzel vakit de geçirdik
5 ayBalıklar oltaya yem takince gelir, köpekler eline et alınca gelir bu durumda erkeklerde açınca gelir🤣
03 Yorumla
Soran5 ayNeyi açıyorum😂
- 5 ay
Kalbini 🤣🤣
Soran5 ayKalbimi açtım zaten
Gizli Üye(25-29)5 aybunun için olması gereken birkaç özellik gerek
05 Yorumla
Soran5 ayMesela
Cevap sahibi5 aykarşındaki erkeğe göre diyorum
Soran5 ayEvet nedir
Cevap sahibi5 aykarşındaki erkeğin çok kız ortamı olmaması gerekiyor. kolayca sevgili bulabileceği bir durumda olmaması gerekiyor.
Soran5 ayÇok kız ortamı yok ama istese sanaldanda bulur
Gizli Üye(25-29)5 ayayrilik yasadiğim kız bole yapti basta seviyordum o hareketlerinden sonra soğudum esek gibi engeli acmiş acıklı bişiler atiyor o tren kaçti bi seferr
05 Yorumla
Soran5 aySevgin bitti mi
Cevap sahibi5 ayseviyorum ama artik cabalamaktan yoruldum hep ben ilk adimi atim altan aldim bi sure sonra artik buz kesildim cunku başka bir kızın benim için yalvardiğina sahit oldum kahroldum
Soran5 ayGözün diğer kıza mı kaydı
Cevap sahibi5 aygözüm kaymadi yaw eski sevgilim beni 1 sefer yari yolda birkati tum iletişimi kopardi hisim buz kesildi insan o kişiyi artik sevemiyorki ya da ne bilim bişi his etmiyorki soguyor buz kesiliyor
Cevap sahibi5 aysana tek tavsiyem karşindaki insan yuksek değer bir erkek ise sen bu oyunlari yapsan adam seni takmaz benim ilişkim cok oldu hangi kız bana bu oyunu cekse esek gibi beni ariyordu bir sure sonra cunku sevgi oyun değil seven insan herturlu yapar eder beli eder yani ben yok olayimda mesajina geç doneyimde ben kendim olarak diyim hangi kız bana oyun yapmadi ise beni hep kazandi hangisi yapti ise pişman oldu bunu 3 sefe yasadim
Eğer iyi bir atletsen Belgrad Ormanlarında olabilir 🤝
01 Yorumla
Soran5 ayNasıl
5 ayKoşacaksa koşar zaten senin istemenle olsada kıymeti kalmaz
07 Yorumla
Soran5 ayYazıyor ediyor ama dengesiz bi tarafıda var
- 5 ay
Hah işte bak ondan uzak dur
Soran5 ayNedennn
- 5 ay
12 senedir öyle biri ile yaşıyorum yorar insanı... Benden sana tavsiye
Soran5 ayEvlimisiniz yani. Dengesiz derken ne yapıyor
- 5 ay
Bir öyle bir böyle davranıyor
Soran5 ayAynen buda öyle bi ilgili bi değil gibi
Neden böyle bir şey istiyorsun seni istemiyorsa zorlama kısmetin o olmayabilir
013 Yorumla
Soran5 ayGelgit yapıyor
Soran5 ayDaha geçen gün hediye aldı ama
Soran5 ayBilemiyorum ya kafam karışık
Soran5 ayTanışalı 8 ay oluyor
Soran5 ayNasıl yani anlayamadım
Soran5 ayBana göre 8 ay çok kısa bi zaman değil. Bu devirde ne istediğini bilen bi erkek kaldı mı. Bence hepsi böyle dengesiz. Evet duygularım var yok değil. Biz kadınlar duygularımızı yoğun yaşıyoruz
- 5 ay
Ben ne istediğimi iyi biliyorum bu soruna cevabım olsun. Evet çoğu erkek dengesiz ve tek istekleri bu kızı kadını nasıl yatağa atarım derdindeler yüz bulamadılar mı başkasına yöneliyorlar maalesef. Kadınlar çabuk duygularını ortaya koyuyorlar onların elinde değil sevmek sevilmek istiyorlar bir gelecek kurmak istiyorlar ama bu zamanda doğru kişiye denk gelmek zor
Soran5 ay:( of işimiz çok zor. Evet sadece sevmek sevilmek istiyorum. Bununla yakınlaştık cinsellik olmadı. Nasıl ilerleyeceğimi de bilmiyorum
Gizli Üye(30-35)5 ayPesinden kosmasini istedigin kisi kosmaz (maco , eril diye tabir ettiginiz sizin pesinden kostugunuz kisiler)
Senin pesinden kosanida sen istemezsin
Dongu boyle surer gider.02 Yorumla
Soran5 ayMaalesef
Cevap sahibi5 ayYani hep boyle oluyor
Gizli Üye(25-29)5 ayBöyle akil oyunlarını bosverin. Sevgi boyle birseu değil kendiliğinden olur. Planlar yapmana gerek kaliyorsa gercek sevgi değildir
01 Yorumla
Soran5 ayYazıyor ediyor ama hep bişeyler eksik
- Aile & Toplum konusunda 694 cevap paylaştı.
5 aySen kaç, o kovalasın 😂
116 Yorumla
Soran5 ayNasıl davranmam gerek mesajlarına hiç mi cvp vermiyim😂
- 5 ay
Biraz naz yap 😄🤭
Soran5 ayNasıl ama canım
- 5 ay
Çok güzel giyin çık karşısına
Soran5 ayEvet bunu çok kez yaptım. Dar giyinme açık giyinme dedi bakanlar oluyor rahatsız oluyorum dedi🥲
- 5 ay
Kıskanıyorsa seviyordur
Soran5 ayGerçekten seviyomudur emin olamıyorum
- 5 ay
Sen sevilmeye layıksın
Soran5 ayYa canım nasıl tatlısın. Erkoların çoğu rol yapıyor o yüzden anlayamıyorum
- 5 ay
Gözlerine bak, gözler yalan söyleyemez
Soran5 ay❤️❤️ o senin güzelliğin
- 5 ay
❤️❤️
- 5 ay
170 benim boyum canim
Soran5 ay@emiir_ay güzel kız görünce illa laf mı atman gerek?
5 ayÇokta umrumdaydı
01 Yorumla
Soran5 ay😂
- Aile & Toplum konusunda 373 cevap paylaştı.
5 ayPeşinde koşmayarak..
01 Yorumla
Soran5 ayKoşmuyorum
Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Biraz zor herkese koşmayız
09 Yorumla
Soran5 ayNe olması gerekir
Soran5 ayBoylu poslu değilim ama güzel olduğumu söylüyor ve kısa boyumu da seviyor 162-163
Soran5 ayBeni zaten beğeniyor, açık dar giyinmemi istemiyor bakan olunca rahatsız oluyorum dedi
Soran5 ayYakınlaştık
Soran5 ayE bu dediğin ne zamana kadar olmalı. Kadınız yani duygularımızı daha yoğun yaşıyoruz yakınlaşmak istiyoruz
5 aySenin onden kosman lazim
07 Yorumla
Soran5 ayNasıl
- 5 ay
Biri onden kasacak ki digeri psinde olsun kosarken
Soran5 ayO anlamda değil ya
- 5 ay
Talepkar olman lazim
Soran5 ayMesela ne gibş
- 5 ay
Ornek verebilmem icin sizin durumunuzu iyice bilebilmem lazim
Soran5 ayİşte konuşuyoruz arada görüşüyoruz
Köpekler taş atınca seni kovalar
02 Yorumla
Soran5 ayAlaka?
5 ayKarsi tarafin ilgisine bagli scikcasi.
03 Yorumla
Soran5 ayNasıl mesela
- 5 ay
Zaten caba sarf ediyorsa sen de ediyorsan yani ksrsilikli caba varda olur yoksa boyle tatktiklere gerek yok bosa vakit kaybi
Soran5 ayAslında evet iki tarafta çaba sarfediyoruz ama dengesiz olduğu bi tarafı da var maalesef
Sende koşturacak ne var
06 Yorumla
Soran5 ayNe olmalı
Soran5 ayHepsi var
Soran5 ayYok sağol
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Parasını al. kaç🤣🤣🤣
03 Yorumla
Soran5 ayHayır ya o anlamda değil
Soran5 ayİlgi anlamında
- Aile & Toplum konusunda 473 cevap paylaştı.
5 ayEnsesine vurup hızlı kaç peşinden koşar
02 Yorumla
Soran5 ayKomikkkk
- 5 ay
Olabilirrrr
5 ayHerkesin alternetifi çok, koyver o yuzden
03 Yorumla
Soran5 ayGerçekten mii üzdüü
- 5 ay
şu an ailen hariç çevrende kimler varsa 5 yıl icinde birer ikişer değişecekler. 10 yil sonra eski dost olarak hatirlanacaklar.
Soran5 ayTamam
5 ayHürrem sultan gibi olcan
07 Yorumla
Soran5 ayNasıl ama
- 5 ay
Önce dış görünüşüne bakcaksın
Sonra diğerlerinden farklı bir özelliğinle ilgisini çekeceksin
Sonra onun iç dünyasında herkesle konuşamadığı şeyleri sana anlatacak kadar samimi oldun mu evliliğe kadar yolu var
Soran5 ayÇok kez görüştük, dış görünüşümü beğeniyor. Geçen gün içini bana baya açmıştı çok mutlu olmuştum
- 5 ay
Tamam çok güzel işte sana ilgi duyuyor bundan sonrasını akışa bırak anı biriktirin anısı çok olandan vazgeçmekte unutmakta zor
Soran5 ayEvet güzel şeyler ama hoşuma gitmeyen davranışları da var
- 5 ay
Değiştiremiyorsun öyle değişir bu kafasına girme ya kabul edeceksin olduğu gibi ya da başka biriyle denicdn
Soran5 ayHaklısın teşekkürler
Niye hep koşan erkek oluyor
01 Yorumla
Soran5 ayOlsun
- Aile & Toplum konusunda 448 cevap paylaştı.
5 ayHiç uğraşamam bunları kafa yoramam
01 Yorumla
Soran5 ayNedenn
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
5 ayNe ahmakça bir düşünce.
01 Yorumla
Soran5 aySensin o
5 ayKendin olmak en güzeli.
01 Yorumla
Soran5 ayÖyleyim
Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. O sizin hünerlerinize bağlı
01 Yorumla
Soran5 ayNe yapmam gerek
Kimse kimsenin peşinden koşmaz niye koşsun
04 Yorumla
Soran5 ayNiye koşmasın
Soran5 ayNiye koşmasınn
- Devamını Gör (81)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer