AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
beni peşinden koşturacak yok mu
Yok
sana soran olmadı işine bak gizli kullanıcı
Soruyu soran benim m
Bu devirde öyle bir şey imkansız
Nedennnn
kovalamaya değerin varsa kovalar
Nasılll
İyi dedin be kral hahaha
Anladın diye düşünüyorum değerin iyise kovalanirsin artık güzellik yetmiyor sadece
Görüldü atmama rağmen üst üste yazıyor ne anlamalıyım
Köpeği olursan anca 😂
Ne alakası var
Erkeğin senin köpeğn olmasını istiyorsan önce sen köpeği olacaksın yani karşıdakine bi şey yapmadan onu bekleyemezsin. Ne bekliyorsam onu yapacaksın ki karşıdan da isteyebilesin
Hayır hiç benlik değil
Elini kıpırdatmadan karşıdan bi şey beklemek anca hayal dünyasında olur 😂😂
Gercektede olur bilemeyiz
Aynısı erkek için düşün o hiçbir şey yapmacak herşeyi senden bekleyecek ne kadar olabilir mesela 😅
Olmaz erkek yapmalı
Erkeğe göre de kız yapmalı 😂
Sizin ne düşündüğünüzü önemsemiyoruz😅
O zaman hayal dünyasında yaşamaya devam 😂
İlgi göstermem
Nasıl
Önce ilgi gösterir sonra kendimi çekerim
Evet bunu yaptım
Sonuç şimdi içi içini yiyor vah garibim
Hayır yaa
Neden
Ondan daha hızlı koşarak
Nasıll
Deli gibi peşinden koşması için çok güzel taktik veriyim mi sana
Evett
Yok burası
Yok sağol
Neler kaçırdığını bilmiyorsun ama
Dediğimi yaparsan yarın kapında köpek olacak
Kaçırdığımı düşünüyorsan burdan yazabilirsin
Bak nasıl yorumlar kalktı :)
Birazdan da hesap askıya alınacak
Sağlık olsun
Gelecek misin bekliyorum?
Pişman olmayacaksın bak inan bana
Senin yüzünden
Kosmuyosa sevmiyor zaten
Ben cvp vermedikçe yazıyor ediyor
Verme ozman
Cvp mı nereye kadar
Senin hiç arkadaşım yok mu
Ne alaka şimdi
Neden takıntılı oldun alaka o
Ne takıntı olması ya duygum var tabi konuşuyoruz, görüşüyoruz
Sevişmeyin
Ona sen karar veremezsin
tamam
niye koşuyo millet peşinden ya :d
Koşsun işte
Yüz verme hiç yaşı kaö kim bu
Yüz verme derken
Yani hani kendini biraz yüksekten sat
Cvp vermedikçe yazıyor
Kim peki bu kişi
Hoşlandığım
Neden peki o zaman ayalamasıma izin vermiyon
Anlamadım
Gösterip vermeyerek
Verme olayı yok zaten
Öyle bir niyetim yok koşuşturmadan sevelim.
Ondan daha hızlı koşarak.
Demeee
Seven erkek yazar
Yazıyor sorun o değil
Peşinden koşma sini istiyorsun
Evet yani daha fazla ilgi istiyorum
Aslında onun peşinden koştur kıymet bilir
Nasıl yapcamm
Öncelikle kendi hayatının merkezinde sen olmalısın. Sürekli ulaşılabilir her an cevap veren her şeye evet diyen biri olmak cazibeyi düşürür. Mesafenin ve gizemin küçük bir payı her zaman işe yarar.
Evet evet bunlar bende var. Yeri geliyor görüldü atmama rağmen üst üste yazıyor
telefonunu al kaç!
Hayır öyle değil ya
Ben koşarım yorulmasın o
Erkolara acımak yok
Ben koşarım derken kız
Gizli olacaksın merak ettireceksin.
Gizli derken nasıll
Göster bir kes ama sokturma köpeğin olur
Yakınlaştık beraber olmadık
Köpeğin olmadı mı ki
Nasıl olunur olup olmadığını bilmiyorum
telefonnu çal hjhk
Hahah öyle değil ya
Gel geç önüme koşturayım biraz🔥🤣
Nasıll
Sen geç otur önüme, ben koştururum🔥
Yok sağol
Sana da yaranılmıyor ak, hem peşinden koşturmak istiyorsun hem de gel koşturayım diyom yok sağol diyorsun😅 Korkuların mı var hayırdır?😂
İnsan olan koşmaz köpek olan koşar
O anlamda değil ya
İnsan olan neden koşsun?
Daha çok ilgi göstersin anlamında ya
İlgi ve koşma aynı şey değil
👍👍
Tamam
Gereksiz gerek duymam pek..
kaçan kovalanır
E nasıl davranmam gerek
soğuk yap bak nasıl it oluyorlar
Mesajlarına cevap vermemek gibi mi
dozunda evet
Mesela sen nasıl soğuk yapıyorsun
yapmıyorum ama yapıcak olsam bakmam yanı mesaja
Görüldü atıyorum
Çok istedğini belli etmeden görmezden gelerek
Nasıl ama. Duygularımı biliyor
Taktikle olacak şey değil bu
Ya neyle olur
Erkek koşmak istediğinin peşinden koşar yani seni begenmişse kafaya koyar uğraşır ha yok tam tersiyse ne yapsan boş. Kaldı ki bir erkek için böyle bir çabaya lüzum yok bırak seni isteyen sana gelsin
Yazıyor ediyor ama dengesiz bi tarafı da vae
Dengesizse boşuna değildir o, dengesizle yola çıkılmaz
E ne yapmak lazım
Senin hislerin yoğun mu
Yoğun
Değilse direkt sen bırak derdim. Öyleyse biraz zaman tanı, çokta üstüne düşme ama. Hala bir dikiş tutturamazsa artık yapacak bir şey yok bana göre. Kendini dengesiz birinin anlık ilgisine layık görme
Okadar haklısın ki evet onunki anlık ilgi çok doğru bi kelime
Erkeklere it gibi davranınca peşimden koşuyorlar
Tamam ama nereye kadar ve tam olarak ne yapıyorsun. Yazdıklarına cvp vermemek gibi mi
Valla görüp beğeniyorlar sonra sürekli yazıyorlar birine cevap veriyorsam diğerine vermiyorum verince de komik ve güzel cevaplar veriyorum onlar da konuşmayı ilerletmek görüşmek istiyorlar
Peki görüştüğün oluyor mu
Evet oluyor aklıma yatan beğendiğim olunca ama onu da hemen görüşmüyorum ısrar edince defalarca görüşüyorum naza çekiyorum biraz yani
Çok iyi
mardinlimisin
Evet neden sordun
Koşanlara yazık
Erkolara acımak yok
Umursamamazlık yapma sakın anında kaybedersin
burada bi çoğu umursamaz ol diyor
Kaçarak
Nereye kadar
Yakalanana kadar
Bilemedim yaa
Aşk seni ona karşı kayıtsız kalamaz duruma getirdiği an yakalanmış oluyorsun
Duygularım var bunu biliyor
O zaman sal gitsin direnmeye gerek yok ne yaşarsan kârdır güzel olanı
🥲
👎🏻👎🏻
?
Evet ya taktik verin bize
😂
Vurup kacarak
Nasıl vurup
sıcak soğuk yap
Ama nereye kadar
doğru canım çok haklısın bende aynı konudan müzdaripim sevgimizi sonuna kadar göstermek yaşamak ve yaşatmak istiyoruz ama hep kaybediyoruz kaçan kovalanıyor ve onlar uğraşmıyorlar üzülen biz oluyoruz valla bende çözemedim diyorlar ki seni seven kişiyle ol ve onu bekle ama ben istemiyorum benim istediklerimde beni istemiyor değişik bir paradoks
eğer peşinden koşturmak istiyorsan iletişimdeyseniz çok umursama arama yazma konuşma başlatma bir gün iki gün durur aklına düşersin yapmıyorsa da bırak gitsin hiç zaten önemin olmamış demektir
doğru canım çok haklısın bende aynı konudan müzdaripim sevgimizi sonuna kadar göstermek yaşamak ve yaşatmak istiyoruz ama hep kaybediyoruz
🥲🥲🥲
Sen aynı bensin canım. Bunlar tam olarak benim düşüncelerim. Aslında taktik yapmak istemiyorum sevgimi ilgimi belli etmek istiyorum. Ama bunu anladıkları an soğuk yapıyorlar. E ne anladım ben bu işten. Çok saçma sapan bi durum.
şu an iletişim varla yok arası, yazıyor ediyor ama yazdıkları beni tatmin etmiyor bende cevapsız bırakıyorum. Kaç gün olmuş aramadı bile, sitem ettim anca ozaman aradı. Açmadım bile, ben söylemeden önce araması gerekirdi
yanımda olsaydın ağlaşırdık 😅🥹bu erkekler adam olmaz ya valla
hepsi aynı hepsii
Bitek benimkisi böyle sanıyorum yalnız olmadığıma sevinsem mi üzülsem mi bilemedim hahahah🥲 beyinleri yok
yok yok olur mu yalnız değilsin tabiki ama işte keşke böyle olmasa kendi açından düşün çok bir şey hissetmediğin biri sana gelse adım atsa sürekli bunaltsa yeter artık der bakmazsın bile o yüzden vazgeçilmek istiyorsan mecbur zor kadını oynucaksın ya da gerçekten zor olucaksın bunları biliyoruz zaten ama yapamıyoruz çünkü seviyoruz kıyamıyoruz🥲bununda çözümü ya o kişiden soğumak uzaklaşmak ya da buna katlanmak ikiside acı ama seçim yapman lazım ne onunlayken ne de onsuz dedikleri iki ucu çiçekli değnek
Aynen kıyamıyorum 1-2 kere soğuk yapsam bile içten içe üzülüyorum yazdıklarında çok haklısın canım❤️
Koşturmayız
Neden
Simit atarak
Tabii karşı taraf martı ise...
Ne alaka
Cilve yap biraz tav olursa koşar
Nasıl ama
Ne nasıl ama cilve yap yakınlaş biraz
Yakınlaştık zaten
İnatlasarak ama kaybettim
Nasıl yani
Seviyorduk ama inatlastik birbirimizle gururumuza yediremedik 8 yıldır her sene 1 defa yazıyor ama olamıyoruz
Okadar uzun zamandan sonra olmuyorsa demekki hayırlısı değilmiş. Ama bi ilişkide inat gurur olmamalı
Öyle tabi ne o geliyor ne ben gidiyorum ama bı kişi inatlasiyorsa ve karşı taraf ona rağmen adım atıp geliyorsa inat ve gururunu yikmali ama adım attıktan sonra da yikmiyorsa sıkıntı
Sonu böyle oluyor yani
Eğer seviyorsan son kez bi adım at derim. Bu yazdıklarını onada söyle. Baktın olmuyor vazgeç
Yok adım atmam beni çok ezdi bana göre tabi de atmam o yazarsa da yanlış anlama ama ağzına s*ccam
Sen daha iyi bilirsin tabi
Sende ki plan ne 😂
Bilmiyorum
Güzel plan 😂
Maalesef
Göster ama verme
Yakınlaştık cinsellik olmadı
Ne gerek var ki
Gerek var
Psikologa git bence
Sen gitt
Düşünüyorum ya haftada bir falan gitsem iyi gelebilir aslında
Evet bencede
Sende git biraz dışa bağımlılığın var gibi
Yok bu ara düşünmüyorum
karai tarafi biktirmadan zoru oynamak
Nasıl ama ne yapmam gerek
yani mesajlara arada gec bak hani ulasilmasi zor bi kiz ol ama belli etmeden gec bak bilerek yaptigini anlarsa olmaz
sevgili misiniz Şu an nesiniz
Sevgili gibiyiz. Belli etmeden mesajlara nasıl geç bakılıyor😂 ona sinir olduğum zamanlarda daha çok görüldü atıyorum ben
Evet
Ne evet
Neden peşinden koşmasını istersin?
Daha fazla ilgi görmek istiyorum
Bunun için peşinden koşmasına gerek yokki
E yani
Seni çok seven sevgili yap sen onu sevmene bile gerek yok… işte ondan aşırı ilgi alırsın seni hep mutlu görmek istediği için
Herkes gibi bende sevmek istiyorum. Sadece sevilmek yetmiyor
O zaman kalk ara birini😃
Tamammm
Umursamayarak
Derken? Mesajlarına cvp vermemek gibi mi
Görmezden gelerek kısaca
Tamam ama nasıl işte. Görüldü mü atmam gerek
Reddederek
Neyi ve nereye kadar
O kadarını becerebilirsin bence 🤣
Mesajlarına cvp vermeyim mi
Verme bence
Mesajlara dimi
Bi süre sonra soğut mu
Bilmiyorum artik sansa 🤣
🥲🥲
Göster ama elletme
Yakınlaştık beraber olmadık
Vay canına bundan banane
Neye vay canına? Yorum yapmışsın yanıt verdim relaxx
Yakalarsa sıkıntı ama 😊
Yakınlaştık beraber olmadık
Hisleri diri tutar, olabildiğince uzat. Karşı tarafın ilgisi de hep yüksek olacaktır
Hisleri diri tutar, olabildiğince uzat
Bundan ne anlamalıyım
Yakınlaşmanın finali olmasın bir süre yani
Yok sadece yakınlaşıyoruz
O da olmasa daha iyi ama hislere gem vurulamıyor bazen
Neden daha iyi dedin
Gerçekten doğru kişi olduğunu düşünüyorsan yaşa ama değilse; sonrası sorun olarak çıkabiliyor karşına veya kıyasa giriyosun. Ee bir de, erkekler hazza doydukça ilgisini azaltır. (Genel olarak)
Yakınlaşmadan olmuyor ya sürekli öpesim geliyor elimde değil
Ergenlik döneminde hormonlara söz geçirmek çok zor elbette. Öpüşme masum kalıyor. Ordan devam ama erkek yetinmeyecektir bazı hünlerinde sana da yetmeyecektir.
Ergen değilim. Sadece öpüşme olmadı tabiki ama beraberlik olmaz
Pardon. Yaşınızı farketmemişim.. Bazı şeyler tabudur. Yani nasıl anlatayım: herşeyi yaşayıp sadece final kalıyorsa, onu da yaşayın.. öpüşmenin yanında vücudun erojen kısımlarını keşfetmekse ama, devamı gelecek gibidir. Çünkü kendinizi tutamadığınız, nirvanaya erdiğiniz an gelecektir
Devamı gelmez yok bundan eminim
Emin olamazsın. Ertesi gün hapları yapılmazdı; her insan seks düşündüğünü yapabilse 😊
Yok yok yapmam
Peki. İnşallah
Hayır diyerek
Neye hayır
koşan yok bu devirde
Nedenn
kız çok
Üzücü
Gösterir kaçarım
Neden
Arkamdan gelsin
Ne gösteriyon😂
Erkek mi sin
Hayır yaa
Bilmen lazım ama
koşmasın boş ver
Koşsun
niye
İstiyorum
daha çok istersin o zmn
Gel kuçu kuçu diyerek
Komikkk
İlgiyi oyunla değil duruşla kazanırsın
Ne gibi
Sözden çok davranış acele etmemek her ilgiyi kabul etmemek
Çok zor
Neden
İstemesi lazım kim olursa olsun ister kadın ister erkek için önce isteyecek olan kendisi
İstiyor gibi ama dengesiz bi tarafı da var
Konuşmalısın gel git olmasın sen ondan ne istersen oda senden ne isteyecek se bunları konuşmanız lazım.
Çok konuştum şuanda mesajlarına cvp vermiyorum
Hımmm, konuşmak ayrı, mesajlar ayrı o yazı yorsa koşuyor demekki
Evet yazıyorrr
Koşuyor demek sen cevap yazmadıkça o deli oluyor.
Böyle yapmaya devam edeyim mi. Bi süre sonra soğur mu acaba
Çok naz aşk usandırir, ne yaşadıniz. bilemem sana kalmış
Yaşlar kaç , sen ve o?
O 27 ben 24
Pardon ben 34
Hımmm olsun, umarım her şey gönlünce olur
Sen daha olgunsun , işi biliyorsun aslında
Çok sağol
Sende sağol.
Evet olgunum
Kaç yıldir arkadaşlığınız?
Tanışalı 8 ay oldu
Anladım 👍
Kosturamazsin
Neden
Sende gonlu olmayan adım atmaz
Yazıyor ediyor ama dengesiz bi tarafı var
Dengesiz olan senin hayatına eder. Bunu anlamayacak yastamisin?
Anlamak istemediğim bi yaştayım
18.25 arası ise anlamazsın. 30 ve uzeri isen de hayatı boş mu yaşadın derim
Zor kadın olmalısın
Nasıl amaa
Binbir çeşit yolu var bunun ne diyim ki şimdi
Aklına ne geliyorsa
Bilmen lazım
Nasıl sordum işte
Koca kız oldun bilmiyon püüü 🤨
Öf
Öfleme yüzüme
cok kolay
Nasılll
Çantasını gasp et
Yok uğraşamam
Başka türlü zor
göster verme
Neyi gösteriyorum
Verme
Verme olayı yok zaten
O zaman ver
Yokkk