Yanlışlıkla inzivaya girdiysek nasıl çıkabiliriz 😅?

Hem çok uzun sürdü, hem çok sıkıldım.. Çıkmam lazım çıkamıyorum da.. Alışkın değilim ben bu sakinliğe daralıyorum. 😄

Ruhum daraldı.. 😅
Ruhum daraldı.. 😅
Yanlışlıkla inzivaya girdiysek nasıl çıkabiliriz 😅?
Cevapla