Hem çok uzun sürdü, hem çok sıkıldım.. Çıkmam lazım çıkamıyorum da.. Alışkın değilim ben bu sakinliğe daralıyorum. 😄

Hem çok uzun sürdü, hem çok sıkıldım.. Çıkmam lazım çıkamıyorum da.. Alışkın değilim ben bu sakinliğe daralıyorum. 😄

Akıllı uslu şekilde dur o inzivada illa çıkmaz zorunda değilsin. Kurbağayı öper prenses yaparsın hala bataklığım da bataklığım dermiş seninki de o hesap 😀
Prens önüne geleni öpüyorsa, kurbaga da haklı ama.. 😀
Herkesle aynı bataklıga saplanmak yerine kendi bataklıgında premsesler gibi yaşarım demiştir. 😅
İnziva da inzivalığını bilsin uzatmasın 😄
Kurbağalar hiçbir zaman haklı olamaz sus bakım😀 bataklık merakından vazgeç inzivada kalmaya devam et zamanla en güzel yerin orası olduğunu fark ettiğinde bana teşekkür edeceksin sana doğruyu gösterdim diye 😀
O kadar güzelse sen niye durmuyon 😄
Ben inzivadan hiç çıkmadım ki 😀
Oo bu inzivaysa bu çok eglenceli, bende ona gireyim. Bak ordan hiç çıkmam 😄😂
Hahah çok çakalsın bılıyon de mi 😀
Çakal kötü tabirmiş yaa.. Tilki desek 😄
Tilkiler diyelim kuyrukları da değmesin hadi birbirine 😀
Sen o kadar degdiriyon bişey olmuyor, bende azıcık değdiriim bişecik olmaz 😄
Sen niye benim üzerime oynuyon, zorla kendine takma bak 😀
Geçen soktuğun lafın acısını çıkarıyorumdur 😄
Tersime mi denk geldin acaba ne dedim hatırlamıyorum 😀
Yoo, keyifli keyifli sokup gittin 😅
Zaten sinirliyken keyifle sokarım ben 😀 beğeni yap bakalım merak ettim hangi yorum o
O yorumda sana laf mı soktum pes diyorum senin tilkilerin kuyruğu kör düğüm olmuş aklımın ucundan geçmedi laf sokmak genel bir yorum o bi kere 😀
Alıngan zamanımda da değildim niye öyle anladım ki ben 🙄
Utandım şu an 🙈
Zaten anlamda verememiştim bana laf sokmana.
Afilli bi günahını seçte bari onu almış olayım 😄😅
Melek gibi adamım diyeceğim ama günahlar ordan kıs kıs gülüyor bana 😀 seçtim bir tane hayrını gör tüm günahlarıma bedeldi 😂
Oooo yandık desene 😂
Sana güveniyorum😄
Yandıgıma degecek bişey seçtiğine eminim 😅
Hiç şüphen olmasın yanarken ulan bunun içinde yanılır bee diyip iki odunda benden diyeceksin 😂
İnzivada da günahın promosyon olarak gelmesi 😂😂
Hahaha güzeldi bu etkilendim :))
Geçmiş olsun uzun süre çıkamazsın 😂😂
Ne kadar daha sürecek onu da bilmiyorum 😀
Cevap
7Cevap
Bence amaç edinmek lazım :D yani harekete geçirecek tamam hadi başlıyorum diyecek bir şey bul hayatında
inzivaya girmek bir seçimdir yanlışlıkla olmaz bu iş
kişi iradesi ile bu yolu seçer nedeni ise dinlenmektir :)
Yok bu tamamen yanlışlıkla oldu. 😄
Merhaba, yine yanlışlıkla cikma ihtimaliniz vardir.
Yanlışlıkla değil bile isteğe girerim ve çıkmam.
Az insan öık çok huzur benim için 😌
Karakter meselesi heralde ama sürekli sakin standart monoton bir hayat yaşamak bana göre hiç değil zaten öleyim daha iyi
İşte bende böyleyim normalde. Ama bi kaç aydır sıfır atraksiyon. Kendimi üzerine ölü toprağı atılmış mayın gibi hissediyorum.. 😀
Atalarımız derki karanlık yola girmesini bilen biri çıkmasını da bilir sen nasıl bilmiyorsun 😂
Kendim girmedim ki kendim çıkayım. 😄
İnzivanın seni bırakması lazımm.
Bıraksın artıkım 😀
Geri geri gitmeyi dene 😅
Geri geri gidersem arkamdan kazılan kuyulara düşerim.. 😂
Yanlışlıkla girdiysen isteyerek çıkamazsın
Girdiğimiz gibi çıkarız😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar